September 15th, 2010

gambar artis malaysia

Semalam kami terbaca ruangan Soseh-Soseh di Harian Metro. Walaupun tak secara terang-terangan, tapi penulis ruangan tersebut nampaknya macam agak tak puas hati dengan seorang artis yang tak mahu bergambar beramai-ramai sebab tak dapat keizinan suaminya masa tue.

Petikan artikel tue lebih kurang macam nie:-

[note]Sebelum majlis berakhir penganjur menjemput dia dan beberapa artis lain ke pentas bergambar kenangan dan kebetulan ketika itu suami artis tiada di tempatnya. Agaknya suami artis itu hendak ‘buang lenguh’ selepas lama duduk di kerusi. Puaslah penganjur mengajak artis itu naik ke pentas bergambar sama namun dengan nada tegas dia menolak ajakan itu. Rakan SS berasa pelik pula, apa masalahnya artis ini. Bukannya suruh buat apa pun, minta bergambar aje. Rakan SS yang memandang insiden itu dari jauh nampak artis itu sampai sudah tidak ke pentas. Wajah penganjur pula kelihatan sudah pudar semacam. Selepas bertanya sana sini, sebabnya artis itu tidak naik ke pentas kerana dia kena minta kebenaran suaminya dulu dan ketika itu suaminya belum masuk dewan lagi. [/note]

Kami nie tak la berapa pandai sangat tapi rasanya apa yang artis ini buat memang lah betul. Apa-apa pun kalau dah bergelar isteri, mesti la kena mintak kebenaran suami dulu. Kalau suami kata tak boleh, maka tak boleh la jawapnya. Kami sokong artis ini. Memang ada ciri-ciri isteri mithali.

Kalau si artis terbaca entri yang kami tulis ini, sila buat derk kepada penulis ruangan Soseh-Soseh tue. Anda berada di pihak yang benar. Tanpa suami, siapalah anda. Pedulikan mereka-mereka yang tak bersuami lagi. Diorang tak berapa faham kot kepentingan memintak izin suami untuk membuat sesuatu perkara.

Tahniah kami ucapkan kepada si artis sebab berpegang teguh untuk tidak mengambil gambar ketika itu walaupun dipujuk rayu. Good job ~~~

September 3rd, 2010

pelakon purdah

Pelakon ini memang sentiasa dipenuhi dengan kontroversi. Dari dulu sehinggalah sekarang. Mungkin dia memang dilahirkan untuk menceriakan industri hiburan tanah air dengan cerita-cerita sensasinya.

Kalau pandai tekalah. Kalau betul boleh claim kuih almond london ~~~

May 21st, 2010

1 juta pelawat

Terkesima. Terkedu. Terharu. Semua perasaan bercampur baur dalam benak hati kami. Angka 1 juta pelawat untuk sebulan akhirnya telah berjaya dicapai oleh kami di BeautifulNara.com. Terima kasih banyak-banyak kepada anda semua yang terus menerus memberi sokongan kepada kami. We love you all very much.

Dan Facebook Fans BeautifulNara juga hampir mencecah 9 ribu orang. Kalau sudi, silalah klik sini untuk menjadi fans kami. Kalau anda dah rasa nak muntah layan gosip artis, boleh lawati AmazingNara untuk bergelak ketawa sebentar. Sekali lagi ucapan terima kasih dari kami untuk anda semua yang terus menyokong kami.

February 24th, 2010

email icon small

Semalam kami ada menerima satu kiriman email yang menarik dari seorang peminat hiburan tanah air kita. Izinkan kami untuk berkongsi luahan hati seseorang itu. Sesungguhnya apa yang ditulis oleh si pengirim email ini adalah juga apa yang terbuku di hati kami. Namanya terpaksa kami rahsiakan untuk langkah-langkah keselamatan.

Harap jika ada pihak artis yang membaca ini, renung-renungkanlah ya. Dan kalau anda ada benda nak tambah, sila jangan malu-malu untuk memberi pandangan di ruangan komen.

[note]Salam. Saya cuma nak berikan pendapat tentang satu perkara yang saya fikirkan tentang golongan artis ini. Apabila ada org atau sesiapa sahaja yang membuat tahana atau penganiayaan terhadap mereka, selalu saja ayat ini akan keluar “Biarlah.itu antara mereka dan Tuhan”. atau pun “Asalkan Tuhan tahu niat saya, itu sudah memadai”.

Kenapa bila tiba tentang perkara awak dizalimi, awak akan kaitkan Tuhan utk membalas perbuatan jahat org tu?. Kenapa tak kaitkan dengan pemakaian awak,cara bergaul awak, halal haram awak. Saya sangat sedih melihat artis melayu ini, peminat punyalah menyokong kerjaya mereka tetapi balasannya ditunjukkan dgn contoh yang tidak elok pula.

Bukannya tidak boleh bersosial tetapi kita boleh saja berseronok tanpa mengambil arak, berpelukan dan menjaga pemakaian. Mereka tidak pernah melihat diri sendiri tetapi cuma mahu mengaitkan Allah dengan orang lain.

Bila pakai baju nmpk separuh dada bg yg perempuan, mini skirt muat-muat punggung, peluk sana sini, pergi clubbing tonggeng botol arak dan hisap rokok,itu tak mahu dikaitkan dengan Tuhan kah? Tak malu ke kita pada Tuhan untuk membalas perbuatan jahat org lain sedangkan diri kita pun lebih kurang sama saja dengan mereka?

Ya Allah..niat saya..moga dibuka kan pintu hati mereka ini oleh Allah swt. Maaf andai terkasar bahasa. Yang kurang dari saya, sempurnanya dari Allah swt.

Wassalam. [/note]

P.S: Jika anda berminat untuk meluahkan apa yang terbuku di hati tentang artis Malaysia, terus hantar email kepada kami di borakartis @ gmail.com. Jika email anda menarik kami akan siarkan untuk tatapan ramai.