September 10th, 2017

Cekap sungguh mata para netizen yang mengikuti Nora Danish di Instagram. Menerusi beberapa keping gambar yang dikongsikan oleh pelakon tersebut ketika menghadiri majlis perkahwinan Engku Emran dan Laudya Cynthia Bella, perubahan tubuh badan dan bahagian perut Nora Danish yang kelihatan seperti ada “baby bump” telah menjadi topik perbualan para netizen.

nora danish mengandung

Malah ada netizen yang telah membuat tanggapan sendiri dan terus mengucapkan tahniah kepada Nora Danish dan Nedim Nazri. Fuh!!! Memang ramai yang tak sabar nak melihat Nora danish mengandung. Sabar ye semua. Selagi belum ada pengesahan daripada empunya badan, kita doakan yang baik-baik sahaja. Semoga Nora dan Nedim dimurahkan rezeki untuk menimang cahaya mata.

nora danish mengandung

Apa-apa pun, Abang Nara percaya yang Nora dan Nedim pasti akan berkongsi berita kehamilan apabila mereka sudah bersedia. Sama-sama kita nantikan. Lagi beberapa gambar terbaru Nora Danish dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

nora danish mengandung

nora danish mengandung

nora danish mengandung

nora danish mengandung

nora danish mengandung

nora danish mengandung

August 27th, 2014

Cutenya!!! Itu perkara pertama yang Abang Nara terfikir apabila melihat gambar Aleesya dan Rayqal berpeluk sesama sendiri. Anak kepada Erra Fazira dan Nora Danish ini dah la memang comel, perbuatan mereka pun makin menyerlahkan kecomelan. Budak-budak memang suka menunjukkan kasih sayang sesama mereka. Anak Abang Nara pun tiba-tiba tak tentu pasal pergi cium adiknya.

peluk anak nora danish

Manusia yang normal pastinya turut merasa gembira dan suka melihat aksi kasih sayang antara Aleesya dan Rayqal ini. Ala, bebudak belum baligh pun lagi. Tak ada nafsu apa pun. Itu yang Abang Nara pelik bila ada sesetengah komen yang tunjuk alim. Kononnya perbuatan ini berdosa, lentur buluh biar dari rebung dan macam-macam lagilah. Kalau baca komen nampak macam Aleesya dan Rayqal dah buat dosa besar. Takut Abang Nara.

peluk anak nora danish

Abang Nara tak tahu diorang nie belajar ilmu agama daripada siapa. Mungkin ilmu yang dipelajari sudah terlalu tinggi sehingga tidak tercapai akal Abang Nara. Nasib baik masih ada beberapa peminat yang masih boleh berfikir secara matang. Agaknya yang komen-komen negatif nie masa kecik memang tak pernah main masak-masak, kahwin-kahwin dan juga permainan yang sewaktu dengannya kot. Hmmmm

peluk anak nora danish

Kalau nak tunjuk ‘alim’ pun, janganlah sampai perkara yang betul kita tak betulkan. Janganlah bajet suci sangat di Internet sedangkan di dunia sebenar banyak dosa yang kita lakukan. Tak bolehkan kita gembira melihat kegembiraan orang lain? Tak penat ke asyik nak fikir negatif je? Sekali sekala jadi positif apa salahnya kan? Tak gitu? Info asal OhBulan.

March 24th, 2009

majlis cukur jambul anak nora danish

Seperti yang dijanjikan, lagi gambar terbaru anak Nora Danish, Putera Rayqal Ramli semasa majlis cukur jambul. Terlupa pulak nak beritahu yang bekas suami Nora Danish, si Rizal pun ada jugak semasa majlis tersebut.

Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk menilai sendiri siapa yang lebih comel, anak Nora Danish atau Nora Danish. Kami perlukan pendapat anda kerana terlalu sukar bagi kami untuk membuat pilihan.

majlis cukur jambul anak nora danish

majlis cukur jambul anak nora danish

majlis cukur jambul anak nora danish

majlis cukur jambul anak nora danish

majlis cukur jambul anak nora danish

March 19th, 2009

gambar anak nora danish

Inilah gambar anak Nora Danish yang comel seperti ibunya jugak(bagi kami Nora Danish lebih comel berbanding anaknya). Mesti ramai yang tertunggu-tunggu nak melihat gambar anak Nora Danish nie kan?

Oh ya, dalam gambar ini jugak bekas suami Nora Danish, si Rizal turut serta. Makin bertanggungjawap ataupun mungkin menyesal kerana menceraikan si janda comel Nora Danish?

Mengikut maklumat, nama anak nora danish belum diberi lagi. Jika anda ada idea nama yang baik untuk anak Nora Danish? Kongsi-kongsilah, mana tahu Nora Danish ambil nama cadangan anda.

Tips buat Nora Danish. Gunalah susu badan anda untuk memastikan anak anda lebih comel dan sihat. Lagi gambar-gambar anak Nora Danish dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar anak nora danish

gambar anak nora danish

gambar anak nora danish