Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sufian Suhaimi Dan Elfira Loy Sudah Putus Tunang?

Tindakan Sufian Suhaimi yang memuat naik luahan hati dirinya sedih dan sukar untuk melepaskan orang tersayang menimbulkan pelbagai tanda-tanya serta spekulasi tentang status pertunangan beliau bersama Elfira.

Advertisement

Malah, ada netizen mendakwa mereka sebenarnya sudah putus tunang minggu lalu dan sedang menunggu masa yang sesuai untuk mengumumkan berita tersebut.

Difahamkan, Sufian juga sudah menukar nombor telefon peribadinya kerana tidak mahu diganggu dengan pelbagai soalan tentang pertunangannya itu.

Sufian dan Elfira mengikat tali pertunangan pada 6 Oktober 2017 dan merencana untuk bernikah sekitar bulan Mac ini. Namun, sehingga hari ini tiada sebarang perkembangan lanjut mengenai  perkahwinan mereka.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 Comments

  1. NerakaJahanammm

    February 17, 2018 at 11:37 pm

    Sorang mencaras
    Sorang tak setia.
    Helok la tu.

    Hei si mamat cacing kerawit ni dengan pompuan tu dah boleh kot insof. Anggap je le kalau korang putus ni natijah akibat mainkan hati orang lain dulu. Kau igt Allah tak makbulkan doa orang teraniaya ke noks?

  2. GIGI KAPAK

    February 16, 2018 at 1:54 pm

    AKU TAK SUPRISE… KALO SI BIRAH NI BLEH SEBAT MATAIR ORANG AKAN DATANG LAKI ORANG PUN DIA BOLEH SEBAT!

  3. Anonymous

    February 16, 2018 at 1:46 pm

    Aku penah nampak si pian ni dok makan dgn pompuan lain tak lama lepas dorg bertunang. Makan berdua plak tu. Aku rase pian ni pon tak betol jgk ni… elok la tu sama naik.

Loading...
To Top