February 15th, 2018

Tindakan Sufian Suhaimi yang memuat naik luahan hati dirinya sedih dan sukar untuk melepaskan orang tersayang menimbulkan pelbagai tanda-tanya serta spekulasi tentang status pertunangan beliau bersama Elfira.

Malah, ada netizen mendakwa mereka sebenarnya sudah putus tunang minggu lalu dan sedang menunggu masa yang sesuai untuk mengumumkan berita tersebut.

Difahamkan, Sufian juga sudah menukar nombor telefon peribadinya kerana tidak mahu diganggu dengan pelbagai soalan tentang pertunangannya itu.

Sufian dan Elfira mengikat tali pertunangan pada 6 Oktober 2017 dan merencana untuk bernikah sekitar bulan Mac ini. Namun, sehingga hari ini tiada sebarang perkembangan lanjut mengenai  perkahwinan mereka.

Sumber Berita : mStar Online


33 responses to “Sufian Suhaimi Dan Elfira Loy Sudah Putus Tunang?”

  1. NerakaJahanammm says:

    Sorang mencaras
    Sorang tak setia.
    Helok la tu.

    Hei si mamat cacing kerawit ni dengan pompuan tu dah boleh kot insof. Anggap je le kalau korang putus ni natijah akibat mainkan hati orang lain dulu. Kau igt Allah tak makbulkan doa orang teraniaya ke noks?

  2. GIGI KAPAK says:

    AKU TAK SUPRISE… KALO SI BIRAH NI BLEH SEBAT MATAIR ORANG AKAN DATANG LAKI ORANG PUN DIA BOLEH SEBAT!

  3. Anonymous says:

    Aku penah nampak si pian ni dok makan dgn pompuan lain tak lama lepas dorg bertunang. Makan berdua plak tu. Aku rase pian ni pon tak betol jgk ni… elok la tu sama naik.

Loading...