Sudah Dijangka, Jaclyn Victor Pegang ‘Title’ Juara Gegar Vaganza Musim Ke-9

Hiburan

Sudah Dijangka, Jaclyn Victor Pegang ‘Title’ Juara Gegar Vaganza Musim Ke-9

Setelah beberapa minggu berada di pentas Gegar Vaganza Musim ke-9, akhirnya peserta Jaclyn Victor dinobatkan sebagai pemenang buat musim kali ini serta berjaya membawa pulang wang tunai sebanyak RM100,000.

Di dalam pentas pusingan terakhir ini, peserta perlu menyanyikan dua buah lagu di pusingan pertama dan dua buah lagu di pusingan ‘battle’.

Advertisement

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jaclyn Victor (@jaclyn_victor)

Jaclyn telah menyanyikan lagu ‘Its All Coming Back To Me Now‘ dan ‘This Is Me‘ di pusingan pertama, manakala menyanyikan lagu ‘The Real Slim Shady‘ dan ‘Sang Saka Biru‘ di pusingan ‘battle’ bersama kumpulan VE.

Dalam pada itu, di tempat kedua diduduki oleh Bob dan berjaya membawa wang tunai sebanyak RM50,000 serta Piala Gegar Vaganza.

Di tempat ketiga dan keempat pula, Shila Ahmaz serta Tomok berjaya menaklukinya dan masing-masing mendapat wang tunai RM30,000 dan RM20,000 berserta piala.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

2 bulan lalu

"Macam Lepat Liat" - Wajah Isteri Usop Tanpa 'Makeup' Lepas Bersalin Dikritik Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

1 Comment

  1. vex 7

    November 28, 2022 at 4:39 pm

    Thanks for your information, it was really very helpfull.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini