“Suara Saya Nyanyi Live Dan Rakaman Tak Jauh Beza” – Iqbal Simpan Hasrat Beraksi Di Pentas AJL

Hiburan

“Suara Saya Nyanyi Live Dan Rakaman Tak Jauh Beza” – Iqbal Simpan Hasrat Beraksi Di Pentas AJL

Biarpun single pertama belum diperdengarkan kepada umum lagi, usahawan yang kini sudah bergelar sebagai seorang penyanyi, Ahmad Iqbal Zulkefli sudah menyimpan angan-angan untuk beraksi di pentas Anugerah Juara Lagu (AJL).

Iqbal Zulkefli
1 bulan lalu

Iqbal Zulkefli Muat Naik Teaser 'Hujan', Peminat Kata Boleh Bertanding Di AJL

Advertisement

Menurut Iqbal, taruhannya menerusi lagu Hujan selain paduan vokal yang baik membuatkan dirinya berasa yakin mampu untuk bersaing di pentas berprestij itu.

Tidak rasa tergugat sangat sebab suara saya ketika menyanyi live dan rakaman tak jauh beza pun.

Dalam pada masa yang sama, dia turut berkata kepada pihak mStar bahawa perlu membuat persediaan yang rapi serta memperbanyakkan latihan kerana sedar dirinya merupakan pendatang baharu.

Advertisement

Idea lagu ciptaan Eriq Fuzi daripada kumpulan Floor 88 itu mengisahkan perjalanan kisah peribadi Iqbal diantara hubungan cintanya bersama jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida berakhir dengan perpisahan

Iqbal Zulkefli

Iqbal turut berharapa agar orang ramai dapat memberinya peluang untuk menghiasa dunia seni dengan bakatnya selain mahu menjadikan lagu ini sebagai coretan perjalanan hidupnya.

Semoga berjaya Iqbal.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Mat Aussien

    November 1, 2021 at 2:04 pm

    oo rupanya drama yg berjela2 episod untuk promo lagu la?
    lain macam marketing dia.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...