Shila Amzah Dan Sharnaaz Mengaku Bercinta, Sila Patah Seribu

Hiburan

Shila Amzah Dan Sharnaaz Mengaku Bercinta, Sila Patah Seribu

Akhirnya selepas tersebar gambar mesra Shila Amzah dan Sharnaaz semasa menghadiri AJL26, mereka berdua telah tampil ke hadapan dan mengakui sedang bercinta. Pasti ramai lelaki di luar sana yang meminati Shila Amzah akan patah seribu mendengar perkhabaran ini. Sabar ye semua ~~

shila bercinta dengan sharnaaz

Advertisement

Kata Sharnaaz:-

Benar, kami sedang bercinta dan proses hubungan ini baru sahaja bermula. Shila seorang yang sangat memahami diri saya. Selain itu dia sering memberi sokongan dalam setiap perkara yang saya lakukan. Paling penting dia mampu membuat saya berasa tenang dalam apa jua keadaan. Saya sudah berumur 27 tahun dan sudah tentu ada terfikir untuk berkahwin tapi perlu diingat, berkahwin ini bukan perkara main-main. Kami masih dalam proses saling mengenali. Tetapi saya tidak memberi tekanan kepada diri mahupun Shila tentang hal ini. Begitu juga dengan keluarga kami, mereka tidak pernah mendesak.

Beruntunglah Sharnaaz dapat seorang kekasih yang begitu memahami dirinya. Kalau dah 27 tahun tue, memang molek benarlah berfikir tentang mendirikan rumah tangga. Abang Nara doakan agar percintaan mereka berdua ini kekal sehingga ke jinjang pelamin. Kepada peminat Shila Amzah dan Sharnaaz, kalau anda kecewa dengan berita ini, silalah pergi karaoke dan nyanyikan lagu Patah Seribu sampai pecah anak tekak. Hehehe. Kredit berita Mstar.

P.S: 10 gambar penjelmaan misteri di dalam foto di Malaysia.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

42 Comments

  1. kasut putih

    February 13, 2012 at 1:08 pm

    Semoga berkekalan hingga ke akhirnya..

  2. pacik rokman

    February 13, 2012 at 12:02 pm

    apsal muka shila macam org tua je kat atas tu? XD

  3. gummy

    February 13, 2012 at 11:33 am

    kita mendoakan yg terbaik sudah la…

  4. awanie

    February 13, 2012 at 11:18 am

    x payah nk ckp org gemuk la..x lawa ke,gemuk ke,berdosa ke?typical malay!!!x abes2 nk judge org,nk kutuk org dgan rupa fizikal..dia perfect sgt letewwwww..hrap2 sape2 yg duk kutuk shila gemuk ke ape ke,korg maintain superb,gojes,sellimmm smpai ke akhirnya..t kalo gemuk tkut x dpt tmer knyataan kan susah plk..=p..ohh yaa..bek bcinta aftr kwin..lg afdhal..kalo ak jd shila ak dh suh sharnaaz minang cpt2..phala kwin bganda2..hope dorg kekal smpai ke akhirnya..doa bnda baek2 sudah..x rugi pn kan?=)

  5. mm

    February 13, 2012 at 11:06 am

    nape shila ni nampak tua??? gemuk plak 2.

Loading...