August 21st, 2019

Sehingga kini penyanyi dan pelawak, Mark Adam masih lagi dikecam gara-gara gurauannya mengenai bentuk badan pengacara, Sherry Al Hadad. Ramai yang menganggap tindakan Mark itu sebagai ‘body shaming’. Komen mengenai saiz badan seseorang tidak boleh dibawa main apatah lagi di atas pentas rancangan yang disiarkan secara langsung.

Terbaru, Sherry tampil memberikan komen mengenai isu tersebut. Menurut Sherry, dia mengerti Mark tidak mempunyai sebarang niat untuk menyinggung perasaannya dan telah memaafkan penyanyi itu. Sherry turut berharap agar netizen berhenti mengecam Mark.

sherry alhadad maafkan mark adam

Rata-rata netizen memuji sikap Sherry yang begitu profesional dan tidak mudah melenting dengan isu ‘body shaming’ berkaitan dengannya.

sherry alhadad body shamingsherry alhadadmark adam minta maaf

Terdahulu, Mark tampil memohon maaf secara terbuka atas ketelanjurannya bergurau keterlaluan mengenai fizikal Sherry. Jelasnya, dia tidak berniat untuk menghina sesiapa dan cukup menyesal dengan apa yang sudah berlaku.


11 responses to “Sherry Al Hadad Minta Netizen Maafkan Mark Adam”

  1. Anonymous says:

    sherry is very talented I may call her oprah winfrey-wit mind blowing standard-though she is big she is very intelligent nothing compare to mark-mark is a joker but a very lemb judges wen given him to be he dudges-mark adam nxt time jadi judges in a tv pls say it out in English better-ur malay words sometimes address wit a wrong meaning.sometimes u say half word and cant finish ur sentence -its better say it out in English,finish,ya.gd luck nomore body shaming she is ur fren same in the entertainment industry respect towards others,

    • milai landok says:

      no la. mark is very good. i love him. he hansem, cute, charming, able do joking and good in treated people. only this one he do one mistake. why we have to be so meant to him. about his speaking language, in india, philipine even our malaysian chinese also talk in mix language. the most important thing they are brave to talk in english . thats why they are good in speaking english and we, bumiputera are always looser.

  2. ain says:

    really love her. Moga dimurahkan lagi rezeki sherry, dipermudahkan segala urusannya. Aamiin.

  3. Anonymous says:

    Dah memang fakta dia tu gemuk. Nak buat macam mana.

  4. Anonymous says:

    Biasa lah rakyat Msia kalu boleh semua mesti kurus. Lepas kurus pakai hijab suruh labuhkan tudung. Dah labuh disuruh nikah pula. Lepas kawin suruh buat anak. Lepas buat anak suruh tambah anak. Dah tambah anak suruh pergi Mekah. Lepas Mekah suruh beristikamah. Dah beristikamah diorang pun happy dan disuruh bersara…

  5. Noni says:

    Knp semaknya iklan2 blog ni? Patutlah makin sepi…

Loading...