Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sherry Al Hadad Minta Netizen Maafkan Mark Adam

Sehingga kini penyanyi dan pelawak, Mark Adam masih lagi dikecam gara-gara gurauannya mengenai bentuk badan pengacara, Sherry Al Hadad. Ramai yang menganggap tindakan Mark itu sebagai ‘body shaming’. Komen mengenai saiz badan seseorang tidak boleh dibawa main apatah lagi di atas pentas rancangan yang disiarkan secara langsung.

Advertisement

Terbaru, Sherry tampil memberikan komen mengenai isu tersebut. Menurut Sherry, dia mengerti Mark tidak mempunyai sebarang niat untuk menyinggung perasaannya dan telah memaafkan penyanyi itu. Sherry turut berharap agar netizen berhenti mengecam Mark.

sherry alhadad maafkan mark adam

Rata-rata netizen memuji sikap Sherry yang begitu profesional dan tidak mudah melenting dengan isu ‘body shaming’ berkaitan dengannya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 Comments

  1. Anonymous

    August 22, 2019 at 9:08 am

    sherry is very talented I may call her oprah winfrey-wit mind blowing standard-though she is big she is very intelligent nothing compare to mark-mark is a joker but a very lemb judges wen given him to be he dudges-mark adam nxt time jadi judges in a tv pls say it out in English better-ur malay words sometimes address wit a wrong meaning.sometimes u say half word and cant finish ur sentence -its better say it out in English,finish,ya.gd luck nomore body shaming she is ur fren same in the entertainment industry respect towards others,

    • milai landok

      August 22, 2019 at 9:35 am

      no la. mark is very good. i love him. he hansem, cute, charming, able do joking and good in treated people. only this one he do one mistake. why we have to be so meant to him. about his speaking language, in india, philipine even our malaysian chinese also talk in mix language. the most important thing they are brave to talk in english . thats why they are good in speaking english and we, bumiputera are always looser.

  2. ain

    August 22, 2019 at 8:44 am

    really love her. Moga dimurahkan lagi rezeki sherry, dipermudahkan segala urusannya. Aamiin.

  3. Anonymous

    August 22, 2019 at 8:01 am

    Dah memang fakta dia tu gemuk. Nak buat macam mana.

  4. Anonymous

    August 22, 2019 at 12:57 am

    Biasa lah rakyat Msia kalu boleh semua mesti kurus. Lepas kurus pakai hijab suruh labuhkan tudung. Dah labuh disuruh nikah pula. Lepas kawin suruh buat anak. Lepas buat anak suruh tambah anak. Dah tambah anak suruh pergi Mekah. Lepas Mekah suruh beristikamah. Dah beristikamah diorang pun happy dan disuruh bersara…

    • kopalui

      August 22, 2019 at 10:09 am

      HAHAHAHAHA ini betui betui on point

  5. Noni

    August 21, 2019 at 8:43 pm

    Knp semaknya iklan2 blog ni? Patutlah makin sepi…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top