January 17th, 2016

Sebelum ini, ada desas-desus mengatakan percintaan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila sudah berakhir apabila aktor itu secara tiba-tiba memuat naik satu foto dengan kapsyen “pergi jahanamlah” selain memadam foto mesra mereka berdua di Instagram masing-masing.

Namun, cinta mereka tetap utuh walaupun dilambung badai (ewahh..) . Baru-baru ini, nampaknya hubungan mereka sudah bertaut kembali menerusi sebuah foto di Instagram Sharnaaz .

Opps ter-post.. Tak nampak sangat kan aku post gambaq ni? Hari tu gaduh delete, baik balik kasi up sikit lah.. Nak idup bos.. Umoq 75 tahun pun ada perangai budak raaah.. Mau rilek saiiittt.. Tik raaah bunga!!!

Bak kata Sharnaaz, orang tua pun kadang-kadang terkeluar juga perangai budak-budak. Erm, Sharnaaz kalau rasa Noor Nabila dah sesuai apa kata langkah setapak lagi dalam perhubungan, kami yakin beberapa kali gagal dalam percintaan tentu Sharnaaz dah tahu hati perempuan ni macam mana..


Comments are closed.

Loading...