Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sharnaaz Ahmad Dan Noor Nabila Sudah Berbaik?

Sebelum ini, ada desas-desus mengatakan percintaan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila sudah berakhir apabila aktor itu secara tiba-tiba memuat naik satu foto dengan kapsyen “pergi jahanamlah” selain memadam foto mesra mereka berdua di Instagram masing-masing.

Namun, cinta mereka tetap utuh walaupun dilambung badai (ewahh..) . Baru-baru ini, nampaknya hubungan mereka sudah bertaut kembali menerusi sebuah foto di Instagram Sharnaaz .

Advertisement

Opps ter-post.. Tak nampak sangat kan aku post gambaq ni? Hari tu gaduh delete, baik balik kasi up sikit lah.. Nak idup bos.. Umoq 75 tahun pun ada perangai budak raaah.. Mau rilek saiiittt.. Tik raaah bunga!!!

Bak kata Sharnaaz, orang tua pun kadang-kadang terkeluar juga perangai budak-budak. Erm, Sharnaaz kalau rasa Noor Nabila dah sesuai apa kata langkah setapak lagi dalam perhubungan, kami yakin beberapa kali gagal dalam percintaan tentu Sharnaaz dah tahu hati perempuan ni macam mana..

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top