Sering Dikecam, Ayu Ting Ting Tertekan Tidak Disukai Netizen

Hiburan

Sering Dikecam, Ayu Ting Ting Tertekan Tidak Disukai Netizen

Pelakon dah juga penyanyi Ayu Ting Ting mengakui berasa tertekan berikutan dengan kontroversi yang dihadapinya sehinggakan netizen mewujudkan sebuah patisyen memboikot dirinya.

Ina Naim Suhaimi Saad
1 year lalu

Kini Jual Laksa Dan Mi Kari Bantu Suami, Ina Naim Tak Peduli Tohmahan Meskipun Sering Dikecam

Advertisement

Memetik laporan daripada mStar, penyanyi tersebut sendiri tidak mengetahui kesalahan apa yang dilakukan olehnya sehingga dibenci sampai begitu sekali.

Menurut Ayu lagi, dia hanya mahu mencari rezeki demi menampung keluarganya dan memberitahu dia tidak pernah menyakiti atau menganggu kehidupan orang lain.

Ayu Ting Ting

Kadang-kadang saya rasa sedih.. ya Allah, apa salah saya?

Pada Julai lalu, ibu bapa kepada Ayu iaitu Umi Kalsum dan Abdul Rozak mengambil keputusan membuat laporan polis atas sebab seorang individu telah mencemarkan nama baik anaknya itu.

Kempen memboikot itu merujuk kepada sebuah klip video dimana memperlihatkan penyanyi tersebut menendang seorang tetamu undangan dalam sebuah program TV Brownis pada tahun 2019.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    September 2, 2021 at 9:30 pm

    Kalau hidup sebb nak.manusia suka.itulah jadinya…smpai tekanan… hidup utk allah suka..bukan manusia suka…..?

  2. Anonymous

    September 2, 2021 at 9:28 pm

    Kalau hidup sebb nak.manusia suka.itulah jadinya…smpai tekanan… hidup utk allah suka..bukan manusia suka…..?

Loading...