“Semoga Tak Ganggu Suami Orang Lagi” – Fara Salleh Tunai Umrah, Netizen Titip Pesanan

Hiburan

“Semoga Tak Ganggu Suami Orang Lagi” – Fara Salleh Tunai Umrah, Netizen Titip Pesanan

Pasti ramai yang mengetahui tentang pergelutan rumah tangga pelawak, Shuk Sahar dan isteri, Rossa Sera yang runtuh selepas beberapa kali Shuk berlaku curang sehingga menyebabkan perkahwinan mereka kini sampai ke penghujung.

Begitu juga dengan nama Fara Salleh yang cukup terkenal dengan dakwaan dari sesetengah pihak yang mengatakan dia merupakan orang ketiga dan menjadi punca keruntuhan rumah tangga mereka.

Advertisement

Selepas sering terpalit dengan kontroversi tersebut, Fara kini mengambil pendekatan untuk mendiamkan diri sehingga desas-desus itu kembali surut dengan sendirinya.

Lama mendiamkan diri, baru-baru ini wanita berusia 29 tahun itu memaklumkan dirinya telah selesai mengerjakan ibadah umrah menerusi beberapa hantaran di laman Instagram miliknya.

Selesai perjalanan umrah saya. Alhamdulillah permulaan tahun baru islam yang baik buat saya inshaa Allah dan permulaan perubahan umur yang baik juga buat saya. Doakan saya terus istiqomah.

Maninjau di ruangan komen, perkongsian itu telah mendapat pelbagai reaksi daripada orang ramai, ada yang meluahkan rasa bangga melihat perubahan dirinya dan ada juga yang mendoakan agar Fara tidak lagi mengulang kesilapan lalu dan menganggu suami orang lagi.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

4 bulan lalu

"Semua Orang Buat Silap.." - Netizen Tiba-Tiba 'Support' Shuk Sahar Baik Semula Dengan Rossa Sera?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. husnuzon

    August 17, 2022 at 11:29 am

    Alhamdulillah…besar mana pon dosanya yg lepas, x mustahil dia boleh jadi lebih baik dari kita semua jika allah terima taubatnya & beri petunjuk…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...