Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Selesai Cara Undang-Undang Atau Gelanggang..” Caprice Dedah Terima Lebih 60 Ugutan Bunuh

Caprice

Kontroversi yang sering melanda penyanyi rap, Caprice membuatkan ramai pihak yang menyimpan perasaan tidak berpuas hati terhadap dirinya.

Advertisement

Baru-baru ini, penyanyi rap ini mendedahkan bahawa dirinya menerima lebih daripada 60 ancaman bunuh dalam masa dua bulan kebelakangan ini.

Menurut Caprice atau nama sebenarnya Ariz Ramli, dia berada dalam kawalan pengawasan selama 24 jam setiap hari sejak pulang dari Mesir pada 6 September lalu demi keselamatannya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Caprice (@capriceofficial)

Advertisement

Settle with the law, or settle in the ring. I’m ok. But don’t leave threats and expect me to keep my mouth shut.

Menjawab pertanyaan seorang pengikutnya yang meminta dia membuat laporan polis, beliau menjawab ia akan memenatkan dirinya sahaja untuk membuka Instagram dan mencari ugutan yang dibuat oleh beberapa pihak itu.

Ig Story Caprice

Terdahulu, Caprice berkongsi menerima ugutan menerusi akaun Instagramnya yang meminta dia agar tidak datang ke Pulau Pinang kerana dikhuatiri tidak dapat kembali semula.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. Anonymous

    September 15, 2021 at 6:01 pm

    jangan main2 dengan ugutan bunuh.. kalau kebetulan orang yang diugut tu terbunuh atau dibunuh, yang mengugut tu bersedia la sesi soal jawab dengan polis walaupun x terlibat..silap2 kena tahan bertahun..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top