Selepas Drama Berakhir, Hubungan Zara Zya Dan Azlee Khairi Kembali Renggang?

Hiburan

Selepas Drama Berakhir, Hubungan Zara Zya Dan Azlee Khairi Kembali Renggang?

Dikaitkan menjalinkan hubungan istimewa, hubungan pelakon Zara Zya, 36, dan Azlee Khairi, 31, dilaporkan renggang selepas dua drama berakhir.

zara zya azlee khairi bercinta
2 years lalu

Baru Putus Tunang, Zara Zya Kini Hangat Bercinta Dengan Azlee Khairi?

Advertisement

Selepas tujuh tahun tidak dipertemukan, Zara dan Azlee kembali berpasangan menerusi drama Seadanya Aku terbitan Country Universal Sdn Bhd, tahun lalu.

Sekali lagi keakraban dua bintang yang melonjak popular menerusi Love You Mr Arrogant pada 2013 kembali menjadi bualan, malah peminat seakan merestui hubungan mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by www.malaysiaprihatin.com (@zarazya)

Advertisement

Namun, hubungan mereka sekali lagi kelihatan renggang sebaik drama Seadanya Aku berakhir selepas Zara atau nama sebenarnya, Zainurul Razia Mohd Zainuddin mengakui, mereka tidak pernah berhubung selepas drama Seadanya Aku berakhir.

Menurut aktres tersebut, ia bukanlah bermakna hubungan dengan Azlee dingin, sebaliknya masing-masing sibuk dengan tuntutan kerjaya lakonan.

Zara Zya

Terdahulu, ada desas-desus mengatakan Zara sedang hangat bercinta dengan pelakon, Azlee Khairi yang turut bergandingan dengannya dalam drama Seadanya Aku selepas Azlee meninggalkan komen sweet di ruangan komen hantaran aktres wanita itu.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Junaidi Syarif

    October 9, 2021 at 8:16 pm

    TOTALLY BETTER THAN LIANA ROSLI.

    • Anonymous

      October 11, 2021 at 4:44 pm

      Liana Rosli siapa?

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...