“Selalu Dengar Orang Muda ‘Complain’ Pasal Tempat Kerja, Bersyukurlah Sebab Ada Yang Lagi Susah”

Hiburan

“Selalu Dengar Orang Muda ‘Complain’ Pasal Tempat Kerja, Bersyukurlah Sebab Ada Yang Lagi Susah”

Baru-baru ini, pelawak Harith Iskander membuat satu ciapan di Twitter yang telah menaikkan amarah warganet terutamanya dari golongan muda.

Melalui ciapan tersebut, beliau memuatnaik sebuah gambar memaparkan dua individu warga emas sedang mencari rezeki di dalam satu saliran air.

Advertisement

Namun, apa yang membuatkan netizen tidak berpuas hati dengan pelawak tersebut apabila dia menasihati gologan muda untuk sentiasa bersyukur dengan kerja yang mereka ada dan tidak perlu merungut.

Harith berpendapat golongan muda ini tidak berhak untuk merungut dengan tempat kerja mereka jika hendak dibandingkan dengan pekerjaan dua individu di dalam gambar yang dipaparkan oleh beliau itu.

Meninjau di ruangan komen ciapan itu, rata-rata netizen menghentam pelawak tersebut serta mengatakan golongan kaya sepertinya tidak perlu sesuka hati menghakimi orang yang kurang bernasib baik serta berpendapat lebih rendah.

twitter Harith IskanderSumber : Twitter 

Namun, tidak mahu kalah dengan kecaman yang dilontarkan dari netizen untuk dirinya, Harith turut membalas komen-komen tersebut.

komen twitterSumber : Twitter 

Malah, pelawak yang juga merupakan seorang pelakon itu membuat satu lagi ciapan bahawa dia tetap dengan pendiriannya dah tidak menghiraukan kecaman yang diterima dari warganet.

Twitter harith iskanderSumber : Twitter 

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Ustaz Abu Syafiq
11 bulan lalu

Kes 'Kafirkan' Ebit Lew, Ustaz Abu Syafiq Menang Saman Fitnah

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...