Sekadar Gimik, Majlis Perkahwinan Tauke Jambu Hanya Untuk Iklan Jual Produk

Hiburan

Sekadar Gimik, Majlis Perkahwinan Tauke Jambu Hanya Untuk Iklan Jual Produk

Mencetuskan kontroversi untuk membuat marketing bagi melariskan produk itu sudah menjadi kebiasan buat sesetengah pihak dan biarpun bukan sesuatu yang baru dalam dunia perniagaan, namun masih ada yang membuatnya serta mendapat perhatian ramai.

Hal ini samalah apa yang telah dilakukan oleh pelawak Tauke Jambu baru-baru ini, apabila mencetuskan tanda tanya dikalangan netizen berkaitan dengan pernikahannya bersama wanita bernama Shu.

Advertisement

Sebelum ini, menerusi temubual bersama mStar, Tauke dan Shu ada tampil membuat penjelasan berkenaan isu kahwin itu dan mengakui telah mendapat restu isterinya, Nadia.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Yang Mendapat Hidayah (@taukejambu2)

Selepas beberapa jam sesi temubual itu dikeluarkan, pelawak tersebut mengambil keputusan untuk mendedahkan hal yang sebenar-benarnya bahawa tiada sebarang pernikahan yang berlangsung dan ianya hanya gimik untuk satu produk.

Penjelasan tersebut telah dimuatnaik oleh Tauke atau nama sebenarnya Zamatul Amri Zakaria di Instagram dan menjawab segala persoalan netizen mengenai gosip yang tular sejak beberapa hari lalu.

Tauke JambuSumber : Instagram Tauke 

Di akhir video yang dikongsikan oleh Tauke, beliau meminta agar orang ramai lebih bijak dan berhati-hati dalam menilai sesuatu isu-isu yang viral di media sosial.

Tauke dapat restu Nadia bernikah lagi
1 year lalu

"Dah Dapat Restu Nadia.." - Tular Isu Tauke Jambu Kahwin Lagi, Akhirnya Terjawab..

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Oh My Media

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    November 29, 2021 at 5:21 pm

    Kenapa lah benda serious macam ni di buat main-main. One day, people may lose trust on you. Cukup cukup laaa buat gimik

Loading...