September 12th, 2012

Masih tak habis-habis lagi kisah yang melibatkan Rita Rudaini, Ayu Raudhah dan suami mereka. Kalau anda masih ingat, Rita Rudaini pernah dianggap meroyan oleh Zaquan kerana menulis kata-kata yang tidak sesuai kepada Ayu Raudhah. Tidak mahu ada salah faham, hari ini Ayu tampil di Kosmo untuk menjelaskan keadaan.

zaquan ayu raudhah rita

Abang Nara tertarik dengan kenyataan Ayu yang menyatakan dirinya tidak pernah ada masalah dengan Rita Rudaini sebelum perkahwinannya dengan Zaquan. Dan paling penting, Ayu tidak tertekan membaca kata-kata yang ditulis oleh Rita Rudaini. Itu sangat penting terutamanya kepada wanita mengandung. Kata Ayu:-

Saya tidak tertekan dengan kenyataan dia (Rita). Dia kata keguguran saya adalah balasan daripada Tuhan, tapi Alhamdulillah, saya kini mengandung lagi. Saya tidak mahu riak sebenarnya mungkin belum rezeki saya dikurniakan anak ketika itu. Dia cakap saya yang sebarkan fitnah mengenai dirinya. Saya tidak tahu fitnah apa yang dimaksudkannya. Sebelum ini saya rasa tidak pernah ada masalah dengannya. Cuma, sebelum berkahwin dengan Zaquan dengan tiba-tiba dia tuduh saya macam-macam. Saya tidak faham.

rita ayu

Susah nak cakap siapa yang berada di pihak yang benar. Sebagai peminat, marilah kita doakan agar kedua-dua wanita ini berbaik-baik semula. Gaduh pun tak guna jugak. Buat penat otak je nak memikir. Semoga dibukakan pintu hati mereka berdua untuk bermaafan dalam masa yang terdekat ini.

P.S: Rosalinda kembali dengan lagu Akon Right Now versi Kelantan. Memang pecah usus gelak.

144 responses to “Saya Tidak Pernah Ada Masalah Dengan Rita Rudaini Sebelum Ini – Ayu Raudhah”

  1. Anonymous says:

    mesti Ayu Rbodoh ni dah mula berfikir kot, sbb tu buat statement camni.. dunia ni ibarat roda, skrg sukala ko porak-perandakan rumahtangga org.. suatu hari nanti mana tahu giliran ko pulak yg merasa lebih azab Ayu Rbodoh hoooiiii!!

  2. chantek says:

    berdamai la korang cepat2… buat Ayu, minta maaf la kat Rita… sesungguhnya doa org yg teraniaya dgn Allah tiada tabir… takut2 nanti ko susah nak beranak… jgn sampai ko terpaksa minum air basuhan kaki Rita baru dpt bersalin… haru biru ko nanti Ayu!!!

  3. tikuscomel says:

    hmm..ayu raudhah ni pakai je tudung..tp tetap jugak prangai cmni..yela..pki tudung tuk raih simpati je..bra pink tetap tayang..

  4. lalat says:

    puihh ayu raudhah..mcm2 je la..dah la pakai tudung raih simpati je..yelah..pki tudung..tapi nmpk bra pink..bahlul..

  5. abc says:

    payah nak cakap bab-bab ni… hanya mrk yg melalui ‘masalah dikalangan keluarga mertua’ je yg faham… Nak ckp kat sini, pun nanti jd pjg lebar… Nak kata bab restu mak ayah, ramai gak yg kahwin bukan stakat dapat restu mak bapak, bahkan dapat restu dari ramai lagi, punnnn bercerai… Yg penting, psgn suami isteri berkenaan mesti faham memahami antara satu sama lain, mesti sokong menyokong antara sesama mrk. Jika tidak, ini lah jadinya, bila ‘one man show’ je.. RR kena ada suaminya utk ‘bsama seiring sejalan’, else, memang susah… tak kira lah sejauhmana benarnya beliau… Tp ramai tau betapa ‘supportive’ nye husband dia tu, so apa lagi yg nak diharapkan…