Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Terima Dan Hormati Setiap Teguran – Nora Danish

Susulan tampil seksi di dalam Kosmo Ahad baru-baru ini, Nora Danish hari ini memberitahu Harian Metro yang dia menerima dan menghormati setiap teguran yang diberikan terhadap dirinya. Bagi Nora, itu tanda dirinya disayangi oleh peminat-peminat di luar sana.

nora danish

Advertisement

Abang Nara suka dengan kata-kata yang dikeluarkan oleh Nora Danish. Penuh lembut dan tidak melenting. Memang bertambah respek dibuatnya. Kata Nora:-

Begitu juga dengan soal seksi dan berpakaian yang banyak kali saya ditegur. Saya terima dan menghormati setiap teguran itu kerana jujurnya saya melihat ia satu perkembangan yang baik buat diri saya secara peribadi. Setidak-tidaknya mereka sayangkan saya dan kerana itu tidak henti mereka berpesan dan menegur. Ia bagai satu doa yang terus memberikan saya inspirasi positif buat diri saya. Mana tahu, jika pesan itu berterusan ia akan mengubah diri saya. Semua itu kerja Tuhan dan saya terima dengan hati terbuka.

nora danish

Dan ada berita baik yang turut dikongsi oleh Nora Danish kepada jejaka-jejaka di luar sana. Dirinya masih single, masih tiada teman istimewa dan masih mencari si dia yang bertuah. Kata Nora:-

Saya tidak mempunyai sesiapa yang istimewa lagi. Sejak berpisah lebih empat tahun lalu, saya masih sendiri memberi tumpuan penuh kepada kerjaya, keluarga dan keutamaannya pada Rayqal yang makin membesar. Saya bahagia dengan kehidupan sekarang dan sentiasa mengharapkan kebahagiaan ini berterusan. Namun saya ada berkawan dan mengenali beberapa individu. Semuanya hanya kawan dan tidak pernah lebih daripada itu. Jika tertulis saya dipertemukan dengan mana-mana lelaki yang sempurna membimbing, saya akan kongsi dengan peminat nanti. Doakan saja segala yang baik buat saya

Abang Nara agak pelik kenapa tiada orang kenamaan yang cuba mengorat Nora Danish. Selalunya orang secantik Nora Danish ini tidak akan dibiarkan single terlalu lama. Pasti ada mereka yang berkedudukan tinggi akan menyambar seperti helang meragut mangsa. Apa pun Abang Nara doakan agar Nora Danish cepat-cepat bertemu dengan jejaka yang mampu mengisi kekosongan hatinya itu.

P.S: CCTV video berjaya merakamkan pergerakan sejenak yang berlaku di China.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

128 Comments

  1. guy

    October 1, 2012 at 6:02 pm

    takkan cik abang nara cair lak dengan kata2 lembut dari nora danish nie. sebetulnya, kalau nak berubah tu kena ada azam dalam diri. disamping orang lain tolong doa .. sampai berbuih pun .. kalau tak ada azam dalam diri utk berubah maka takkan jadi apa. umpama mulut kata nak bertudung tapi kat bawah dengan skirt terkangkang kangkang .. hahaha.

  2. wefwefw

    October 1, 2012 at 12:45 am

    fasha sandha the bestt!!! ND molot manis tapi racun berbisa. biar jadi fasha lepas kahwin baru tahu siapa bahagia siapa tak.

  3. aslina

    September 28, 2012 at 5:51 pm

    tiap kali ko ckp mende yg sama jek..”sedia terima apepun teguran..bla..bla..bla..”, berubahnya tidak jgk aku tengok…..

  4. Adipilot

    September 27, 2012 at 5:50 pm

    Nak kawin dengan Nora Danish lah macam ni.

  5. ado den kisah

    September 27, 2012 at 2:39 pm

    ala….bkan x tau…. dia nak goda bekas laki dia blk la 2….msti tkut psaingan…yela…bkas laki nak dapat anak baru…tergugat la anak ko nora….msti tertekan 2….lakonan ko yg baik lg bgus la dr realiti ko yg sebegitu…hehhehhe

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top