“Saya Tak Putar Belit..” – Shila Amzah Nafi Putus Cinta Dengan Ubai, Anggap Netizen Ramai Tak Sensitif

Hiburan

“Saya Tak Putar Belit..” – Shila Amzah Nafi Putus Cinta Dengan Ubai, Anggap Netizen Ramai Tak Sensitif

Penyanyi Shila Amzah tampil menafikan bahawa dia sudah putus cinta dengan pensohor media sosial, Ubai.

Ujar Shila, dia masih berhubungan baik dengan kekasihnya itu namun mengakui emosinya tidak stabil dan terganggu tetapi bukanlah disebabkan oleh lelaki itu.

Advertisement

Kalau kami putus, kenapa saya memuat naik gambar bersama dia (Ubai). Kesian dekat dia tapi saya tak maksudkan macam tu pun.

Cuma saya ingin jelaskan bahawa keadaan saya tidak baik bukan disebabkan Ubai. Ada masa memang saya tidak okay dan ingin menjadi diri sendiri 100 %.

Katanya lagi, tujuan dia menulis status seperti itu hanyalah ingin menghargai Ubai yang sentiasa bersamanya setelah 5 bulan bercinta.

shila amzah

Penyanyi lagu Retak Seribu itu turut meluahkan rasa kecewa kerana ada pihak menganggap perkongsiannya itu seperti putus cinta.

Ramai menjangka kami putus dan putar belit apa yang sebenarnya saya ingin sampaikan. Pemikiran manusia berbeza, saya faham.

Saya bukan mahu mengundang negatif cuma perkara ini bergantung kepada cara pemikiran seseorang.

Malah, Shila juga telah bertemu dengan ibu Ubai dan tidak terasa hati dengan apa yang sudah berlaku.

“Saya ada jumpa mak Ubai.. Dia sangat tenang dan percayakan anak-anaknya. Saya tak perlu menjelaskan apa apa langsung.” katanya.

PU Syed seksi siti nurhaliza
9 months ago

"Siti Nurhaliza Pakai Seksi Tu Berani Tegur Ke Tak?" - Individu Persoal PU Syed, Didakwa 'Memilih' Nak Beri Teguran

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...