February 28th, 2019

Tidak mahu terus mengeruhkan keadaan, pelakon Oktovia Manrose yang dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan Aliff Aziz akhirnya tampil mengakui kesilapannya dan memohon maaf secara terbuka kepada Bella Astillah.

Oktovia berkata, beliau sedar apa yang berlaku adalah kekhilafan dari diri sendiri dan memang sepatutnya beliau tidak harus keluar dengan suami orang.

Jelasnya lagi, tindakan beliau berbalas kenyataan dengan Bella sebelum ini adalah kerana terkejut dan tidak tahan dengan provokasi serta kecaman netizen.

Pada masa yang sama, Oktovia berharap kemelut rumah tangga pasangan ini dapat diselesaikan dengan baik.

Terdahulu, Bella menerusi akaun Instagramnya mendedahkan Aliff curang buat kali kedua apabila mendapat maklumat daripada satu sumber mengatakan suaminya sedang berhibur di sebuah kelab malam bersama Oktovia yang ketika itu sedang mabuk. Bagaimanapun, Oktovia menafikannya dan meminta Bella memuat naik bukti menunjukkan Aliff ke kelab malam bersamanya.


65 responses to “Saya Tak Patut Keluar Dengan Suami Orang – Oktovia Manrose Mohon Maaf Pada Bella Astillah”

  1. Anonymous says:

    yg patut di salah kan si aliff tu…. bukan sekali tp dah byk kali curang
    yg netizen ni duk attack si pompuan nyer…. yg laki org tu cuci tgn kaki sok2 buat lagi

  2. ikan says:

    yerr perempuan jangan jadi bodoh bahalol bahenol sangat. laki orang dan alasan2 rumahtangga tak bahagia, isteri tak pandai melayan, isteri garang isteri itu isteri ini sebab tu saya bahagia bila dengan awak bla3.. tu semua sembang je. untung2 perempuan percaya dapatla tutuh. so pempuan jangan jadi bangang please. laki orang ni ayat memang power sebab apa? sebab dia ada bini kat rumah dia dah paham dah nak buat apa nak cakap apa nak bg ppuan lucut spenda. jangan cari pasal. tak payah nak rasa heroin sangat bila dapat tundukkan laki orang. last2 nnt ko yang mengangkang.

    • Anonymous says:

      hehehhee, bila suami balik, suami ckp, abg dh letih sbb byk kerja dn dh makan kt kedai, ini pun slh satu temberang, lidah manis berkata2 itu mmg biasa dilakukan oleh laki org, inikah yg lelaki mahu berpoligami sdngkan terabai yg ada.

  3. Anonymous says:

    Poligami itu HALAL -jgn nak putar belit kan nak bagi alsan poligami itu halal isunya sini merosakakn rumah tanga org.menyakit hati sebelah pihak..berdua2 memang sudah tau lelaki itu suami org hak org,nafsu,zina,(bukan bermaksud zina berhubung saja jgn nak putar belitkan lak)pergi ke tempat maksiat bersama..itu ker yg alasan untuk mendapatkan poligami itu halal

  4. Anonymous says:

    faraj <<u y kesian otak u tak leh nak move on asyik lopa2…kesian nanti zuriat zuriat kamu kot2 ade yg tak kawin2 sebabkan mulut kamu..ntah lebih parah dari dosa kamu yang mengata aib org..Allah itu tak tidur..

  5. Poligami itu HALAL says:

    POLIGAMI ITU ADA GANJARAN ALLAH. KALAU DAH SAMPAI JODOH JANGAN ISTERI SIBUK NAK KACAU. SIAPA MANUSIA NAK TOLAK TAKDIR ALLAH. REDHA LAH WAHAI ISTERI2.

    • Stupidyou says:

      Masalahnya spesis jantan x guna mcm ko ni tau ke maksud poligami yg sebenar? Poligami yg d amalkn olh Nabi N para sahabat?
      Rasanya jauh panggang dr api.. mcm langit ngan bumi je beza poligami sebenar dlm Islam, ngan apa yg d praktikkn olh majority jantan x guna zaman skang ni.. Yg bertunjangkn nafsu semata2, N dlm ms yg sm tanggungjwp utk istri ptama N anak2 trus diabaikan.. Dlm ms yg sm ada hati plak golongan ni perasan deorg akan dpt pahala..
      Dh la kebykkn spesis ni hidup pun ats ihsan isteri.. srh isteri klr keja bab x mampu utk tnggung blnja sume.. tapi pelik bl bab poligami lantang je bersuara deorg tu mampu.. Menjijikkn..

Loading...