February 27th, 2019

Rumahtangga Aliff Aziz dan Bella Astillah seolahnya dilanda badai sekali lagi apabila isterinya, Bella Astillah mendedahkan bahawa dia menjalin hubungan dengan pelakon utama sebuah telefilem. Malah, Bella turut mendedahkan bahawa Aliff sudah seminggu tidak pulang ke rumah.


Khabarnya, Bella menerima tiga rakaman video dari seseorang yang menunjukkan Aliff bersama pelakon yang merujuk dirinya sebagai ‘Via’ sedang mabuk, berpelukan dan menari bersama Bella di sebuah kelab.

Menceritakan mengenai kejadian itu, Bella memberitahu sebelum ini meminta petunjuk dari Allah SWT mengenai perkahwinannya.

‘Via’ mendakwa dia tidak mabuk dan meminta pihak yang mendakwa demikian mengeluarkan bukti. Namun ia disangkal oleh Bella yang mempunyai bukti tiga rakaman video kelakuan Via dan suaminya.

Walaupun begitu, Bella masih belum mendedahkan rakaman video tersebut.

Jika benar perkara ini, diharap Bella bersabar. Mungkin ada penerangan yang munasabah oleh Aliff Aziz mengenai perkara ini?

Sebelum ini Aliff Aziz pernah terbabit kontroversi apabila keluar berkaraoke dengan pelakon Afifah Nasir ketika Bella baru 20 hari berpantang anak pertama mereka. – beautifulnara.com


68 responses to “Isteri Dedah Aliff Aziz Seminggu Tak Balik Rumah, Jalin Hubungan Dengan Heroin Telefilem?”

  1. Gentle boy says:

    Rasanya alip ni barang baik kot tu yg Sayang nak tingal tu.lagi pun Kira hdsome apa alip ni.

    • Anonymous says:

      Klu brg baik skali pun tp perempuan lain dh penah rs dl…baik x yah…silap2 ari bulan dpt HIV pulak…sblm terkena HIV lbh baik angkat kaki…klu brg baik hnya tuk isteri je…dia x kan sondol lobang betina lain…x kire laa sblm kawen ke slps kawen ke…klu nsb baik skit x dpt HIV dpt penyakit kelamin…hahaha…

  2. exgfalep says:

    aku baca ni terus rasa mcm halah halahh. boring la pasal ni.
    dah memang dia begitu. belah je la weiiiii. nak tunggu padia lagi?

  3. Anonymous says:

    dalam seminggu tu Bella ada haid..cari lobang lain

Loading...