Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Sebenarnya Rasa Agak Janggal Berlakon Dengan Neelofa – Zul Ariffin

Kemseraan antara Zul Ariffin dan Neelofa yang kini sedang menjalani penggambaran drama bersiri Ti Amor Sweetheart 100 Hari di Rome, Itali hangat diperkatakan peminat lebih-lebih lagi foto babak berpelukan mereka menjadi viral di media sosial baru-baru ini.

Advertisement

Ada yang sudah mula “obses” dengan mereka sehingga wujud hashtag Zulofa dan sudah tidak sabar untuk melihat “percintaan” mereka di dalam drama tersebut. Tidak mustahil gandingan Zul dan Neelofa akan mencetuskan fonomena baharu.

Menerusi akaun Instagramnya, Zul yang pertama kali memuat naik foto bersama Neelofa menjelaskan situasi sebenar bagaimana beliau mencipta keserasian serta kemesraan dengan pelakon wanita jelita itu sedangkan mereka tidak mengenali antara satu sama lain.

Berjaya mempamerkan kemesraan walaupun penggambaran drama tersebut baru bermula beberapa hari, gandingan Zul dan Neelofa sememangnya sesuai bukan? Pasti ramai yang sudah tidak sabar untuk melihat hasil lakonan mereka berdua.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

97 Comments

  1. Anonymous

    February 21, 2018 at 3:07 am

    Pandai jgk jul aripin ckp omputih.LOL

  2. Anonymous

    February 20, 2018 at 10:08 pm

    Wats up with the track suit memanjang???

  3. johnny bravo

    February 20, 2018 at 4:39 pm

    Obses?? Oh please. Org2 kampung yg bodo je kot yg obses. Meluat adelah dgn mak aji gatal attention seeker ni. Hish….sudah2lah hajjah ooi, cukoplah menggatal. Fed up tengok muka dia ni. Bersara je dr dunia seni, berlakun pun bukan pandai sngt, kayu je.. Hajjah lah sngt.

  4. anon

    February 20, 2018 at 11:48 am

    janggal jadah
    tengoh dah mcam spesis ” Jungle ” dah korang ni
    x yah lah nak bebual
    si lopak candid yg macam acah2 sawitt sgtsss lah tu
    ohh lopakk …jujur lah ehh ..apa pun ko buat mmg nampak weird gila

  5. Anonymous

    February 20, 2018 at 11:03 am

    haha aku gelak siot..fans dia cakap kena ikut apa dalam novel..habis kalo ada part jimak..kena ikut? hahaha

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top