“Saya Panggil Dia ‘Joj’..” – Bahagia Bersama, Shalma Eliana Dedah Nama Manja Teman Lelaki

Hiburan

“Saya Panggil Dia ‘Joj’..” – Bahagia Bersama, Shalma Eliana Dedah Nama Manja Teman Lelaki

Apabila seseorang itu sedang hangat bercinta, normal untuk mereka memberikan nama timangan buat pasangan masing-masing sebagai tanda cinta dan tidak terkecuali, pelakon Shalma Eliana turut memberi gelaran yang unik untuk teman lelakinya, Ismail Izzani.

Shalma Eliana dan Ismail Izzani
11 bulan lalu

"Shalma Akan Sambung Belajar Di Luar Negara.." Ismail Izzani Hadiahkan Cincin Berlian Sebagai Tanda Cinta

Advertisement

Menurut Shalma atau nama sebenarnya, Shalma Eliana Bruhanutheen, dia dan teman lelakinya tidak seperti pasangan lain yang memberi nama panggilan biasa seperti sayang.

Kami ni pasangan yang gila-gila, ada banyak nickname antara kami. Tapi sekarang ni saya mula panggil dia dengan nama ‘Joj’. Entah daripada mana idea tu datang pun tak pasti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by YANA (@shalmaeliana)

Apabila berceritakan kisah hubungan bersama teman lelaki, Shalma berkata dia berasa amat selesa apabila boleh menjadi diri sendiri bila bersama dengan Ismail.

Seronok tak perlu nak control, pasangan terima kita seadanya.

Shalma Eliana Dan Ismail IzzaniSumber : Instagram Ismail Izzani  

 

Shalma yang sering dilihat membuat video cover lagu bersama kekasih hati itu bersemangat membuktikan usia muda bukan halangan untuk mengejar cita-cita dan dalam masa sama menikmati bahagia dengan menjalinkan cinta.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...