Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

‘Saya Mohon Maaf’ – Eina Azman Mengaku Ada Masalah Kesihatan, Terlalu Peribadi Untuk Dikongsi

Selebriti yang gemar berkongsi video masakan, Datin Paduka Eina Azman, baru-baru ini menimbulkan persoalan selepas memuat naik dua keping gambar menunjukkan dirinya sudah menerima suntikan vaksin. Suntikan tersebut dipercayai diambil di PPV, Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh Perak.

Walau bagaimanapun, pengarah hospital telah pun tampil menjelaskan kekeliruan yang timbul. Katanya, suntikan dibuat berdasarkan rujukan yang dibuat oleh doktor pakar.

Advertisement

Tidak hanya mendiamkan diri, ibu kepada dua cahaya mata ini memohon maaf seandainya perkongsiannya tempoh hari menimbulkan rasa kurang senang mana-mana pihak.

 
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ???? ????? (@eina_azman)

Jelas Eina lagi, dia terpaksa memadam posting vaksin tersebut untuk mengelakkan isu bertambah rumit. Dengan rendah diri, dia memohon maaf jika perkongsian yang dibuat telah menimbulkan salah faham orang ramai.

SUMBER : Eina Azman
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. anonymous

    May 28, 2021 at 9:46 pm

    si bodoh kalau jadi kaya gini lah perangainya

  2. Anonymous

    May 28, 2021 at 4:33 pm

    Macam nilah, isu penyakit ni mmg peribadi. tak kanlah kita nak canag kat satu dunia kalau kita ada penyakit. Kalau kita sendiri pun, disahkan menghidap sakit buah pinggang xkn lah kita nak baagitau semua orang. Paling tak pun kita bagitau keluarga dan rakan terdekat jer. mgkn betul dia tergolong dalam kumpulan kormobid yang memang perlu divaksin. klu dia betul2 sakit nanti semua kn mohon maaf dgn dia. Lagi satu, kalau kita sakit mmg kita tak boleh bersenam, jaga makan, buat tik tok ke? Adui..sedih tengok rakyat Malaysia yang mentaliti macam ni.

  3. UNKNOWN

    May 28, 2021 at 3:29 pm

    BKS KNA TUMBUK ABBY YUS! HAHAHAHHAHAHAHAHA!! KAN KALING LAKINYA MANA DIA BLH LARI LAH!! YUCKSSSSSS.. SBB ITU DIA DA PENYAKIT MENTAL! KALING KN BAU KARI WLUPUN KAYA!!! EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

  4. unknown

    May 28, 2021 at 11:58 am

    dah2 laa bg alasan.. sakit laa sangat.. tergedik2 kat tiktok sihat plak yer.. bersenam, jaga makan, x makan nasi last2 sakit kronik? ehh boleh x simpan sikit bodoh ko tu.. laki ko pon kronik gak la yer.. benci laa ak dengan puak2 sial camnih..

  5. Anonymous

    May 28, 2021 at 10:49 am

    Betul ke ade penyakit tuewww. Kalau betul semoga sembuh.. tp penyakit2 jgn main2 yer. Allah boleh kasi cash jerrrr

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top