Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Minta Maaf Pada Semua Dan Memaafkan Mereka Yang Fitnah Saya – Izreen Azminda

Ingin membuka lembaran baru sempena tahun 2018, pelakon Izreen Azminda yang memohon maaf sekiranya beliau ada menyakiti hati mana-mana individu sepanjang tahun lalu.

Advertisement

Turut menjadi mangsa kecaman netizen terutama sekali berkaitan kontroversi beliau mendirikan rumah tangga bersama Ude Wahid yang berstatus suami orang, Izreen pada masa yang sama memaafkan semua yang memfitnah serta mengaibkan beliau.

Luahan itu dimuat naik oleh Izreen menerusi akaun Instagramnya dimana beliau juga memohon orang ramai mendoakan yang baik-baik sahaja buat dirinya.

Terdahulu, pengakuan Izreen yang sudah bernikah secara rahsia bersama Ude menggemparkan peminat dunia hiburan tempatan kerana perkahwinan itu tidak mendapat keizinan isteri pertama Ude iaitu Intan Liana.

Baru-baru ini, Izreen sekali lagi mencetuskan kemarahan orang ramai apabila bergambar mesra dengan suami serta ibu mertuanya ketika sambutan hari jadi anak-anak tirinya yang dianjurkan oleh beliau. Netizen mempersoalkan mengapa Izreen tidak menjemput Intan.

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 Comments

  1. anon

    January 2, 2018 at 1:08 pm

    Ude Dan Janda…bersatu…bukan Uda dan Dara….

  2. cik bunga matahari

    January 2, 2018 at 10:27 am

    gigih sungguh izreen mendislike coment2 kat sini ye

    • Anonymous

      January 2, 2018 at 11:00 am

      Dia dan ude , serta keluarga mereka………

  3. anon

    January 2, 2018 at 10:19 am

    eh tak paham aku dgn jenis bingai macam dia ni
    untk apa dia keluarkan statment macam ni ??
    untk tunjuk dia apa ?
    untk nilai dia apa ?
    yg pasti ko dah di boikot
    ko dok diam bleh tak?

  4. Anonymous

    January 2, 2018 at 10:15 am

    Kita doa kan semoga izreen cepat2 mengandung supaya ude boleh bercinta dgn retis lagi… Rita kah fasha kah… mereka dr tpt yg sama… emak ude pun gembira ramai menantu kaya raya… blh juga rasa apa yg intan rasa nanti izreen rugi tidak rasa laki bercinta retis masa bunting besar… berbagi nafkah dgn kekasih dicintai….

  5. Anonymous

    January 2, 2018 at 9:25 am

    Takut xda job.. takut kena boikot.. booooooo

Loading...
To Top