Saya Menangis Sebab Tidak Boleh Kawal Perasaan Bangga Dengan Hael – Nabila Razali

Hiburan

Saya Menangis Sebab Tidak Boleh Kawal Perasaan Bangga Dengan Hael – Nabila Razali

Sejak dua hari ini nama Nabila Razali menjadi perhatian di media sosial, semuanya gara-gara beliau menangis ketika Hael Husaini menjuarai AJL 32. Mula lah ada yang berspekulasi kenapa Nabila yang terlebih-lebih sedangkan yang menang itu orang lain? Mereka berdua ada hubungan istimewa ke?

Advertisement

Sudah biasa dengan kecaman netizen, Nabila menjelaskan beliau hanya merasa bangga dengan pencapaian Hael pada malam anugerah tersebut.

Sebagai kawan yang dah lama kenal mestilah saya bangga dan gembira dengan Hael apabila diumumkan sebagai juara pada malam AJL itu. Selain saya, Indah Ruhaila juga menangis sebab kami tahu bagaimana Hael berusaha keras selama ini.

Ini adalah kali pertama Hael dapat masuk anugerah berprestij dan menang pula. Sebab itu saya tak boleh mengawal perasaan dan menangis. Biasalah netizen, semua orang nak bagi pendapat. Tapi ada yang tahu dan faham situasi yang saya menangis sebab rakan baik menang.

Nabila juga akui hadir ke AJL 32 semata-mata hendak memberi sokongan kepada Hael. Ini lah yang dikatakan #friendshipgoals. Terus sokong antara satu sama lain dari zaman susah sehinggalah senang. Harapnya persahabatan mereka akan kekal selamanya.

Sumber Berita : mStar Online

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

13 Comments

  1. Anonymous

    February 13, 2018 at 7:18 pm

    cantik nabila ni..

  2. Anonymous

    February 13, 2018 at 6:50 pm

    Nabila ni sweet tapi asyik fesyen jacket londeh ni dah kenapa? Music video pun the same fashion.. show pun gitu… pic ni pun gitu…. bosan.

  3. Anonymous

    February 13, 2018 at 6:39 pm

    Satu batch AF 2013,Sikit2 nak kawin…chill.kawan2 biasala.sama2 maju.

  4. Anonymous

    February 13, 2018 at 6:36 pm

    dia kalau tak makeup, tak cam. kalau tak pakai makeup, tak nampak lawo sgt

    • Anonymous

      February 14, 2018 at 9:48 am

      mekap tebal bebeno aku tgok dia ni… tu pun x berapa nak … malas nak nyambung ayatnya.!

  5. Bob Barli

    February 13, 2018 at 6:15 pm

    Salute both of you! Takde hasad dengki pun. Sama-sama menyokong karier masing-masing. Semoga terus maju dalam industri seni.

    • Anonymous

      February 14, 2018 at 8:28 am

      Entahnya. Netizen ni makin psycho. Semua benda nak kritik. Lantak dia lah nak menangis sebab Hael menang ke tak. Bila kawan menangis, korang ckp gedik sbb bukan awek. Kalau dia awek Hael, menangis, korang cakap garik sbb bukan isteri pun nak menangis. Nanti jadi isteri menangis sebab shuben menang, korang kecam cakap over mcm dia sorang je ada laki menang award. Bodoh nak mampos netizen skrg ni.

Loading...