Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Korban Kasih Sayang Demi Kebahagiaan Fizo Dan Keluarga – Mawar Karim

Selepas dihimpit pelbagai spekulasi, akhirnya pelakon Fizo Omar dan Mawar Karim sah bercerai talak satu pagi tadi. 

Advertisement

Mawar berkata, sepanjang tempoh enam tahun perkahwinan dia sudah berusaha untuk menyayangi Fizo dan keluarga demi kebahagiaan mahligai yang dibina. Malah, kedua-duanya sudah cuba sedaya upaya untuk menyelamatkan rumah tangga mereka tetapi tiada keserasian lagi.

Namun, Mawar redha dengan ketentuan takdir dan dia sanggup berkorban demi kebahagiaan Fizo dan keluarga.

Advertisement

Selama enam tahun tempoh perkahwinan kami, saya telah cuba dan Fizo telah cuba untuk selamatkan perkahwinan ini. Mungkin sampai sini sahaja usaha saya untuk mencari keserasian antara Fizo dan keluarga. Saya korbankan kasih sayang saya demi kebahagiaan Fizo dan keluarga.

Mengakui masih menyayangi bekas suaminya, Mawar bagaimanapun enggan mengulas lanjut soal memberikan peluang kedua kepada Fizo. Masih terlalu awal untuk berbicara mengenai perkara berkenaan.

Difahamkan, perceraian mereka berpunca daripada masalah keluarga dan bukannya orang ketiga.

Sumber Berita : Kosmo Online

Kredit Foto : Astro Gempak

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

136 Comments

  1. AKU

    July 12, 2019 at 10:25 am

    entah kenapa aku benci kelantan, fikir punya fikir, rata2 aku jumpa, nasib aku x baik, serumah dn sebilik, baju aku hilang, aku x pernah buka almari dia walaupun dia tak kunci. Almari aku aku buka juga, sbb aku percaya, hbis siap pinjam baju kurung aku silih berganti pakai, bila basuh pulak, di bahagian kain kembang tu ada kotor, main celup je baju. Buat almari aku mcm almari dia, last2 aku pindah.

    lagi satu, dpur byk tahi tikus, aku juga yg bersihkan masa dgn dia.
    lagi satu, dia pindah ke rumah tu, bawa perabot org, semua dia kebas, walaupun perabot tu nyawa2 ikan.
    lagi satu, agaknya mmg mcm tulah kan perangai kelantan, suka angkut-angkut, mcm haiwan angkut-angkut tu yg bwa tanah luar masuk ke rumah jdikan tempat tinggal ..rumah jadi mcm sarang semut.

  2. audra

    July 11, 2019 at 11:14 am

    aku kelantan, bekas laki aku org utara. aku dah biasa berdikari, mak aku yg pure kelantan tu jenis tak bagi anak menantu menempek – sila berdikari. bekas laki aku tu yg sibuk nak bagi tumpang adik beradik dia kat umah aku kat KL ni. adik beradik aku pun aku x bagi duduk lebih 3 hari ni kau nak bagi duduk berbulan.. Bila tak dibagi, gaduh oi siap MIL kata aku berkira lagi. Huh! nasib baik aku kental. Gile nak ngadap perangai anak dia yg x semenggah tu.

    korang sikit2 ade isu terus petik kelantan… mcm la negeri lain sume suci murni. hari2 korang kawan baik ngan org kelantan. masuk blog gini korang mengata mcm2… mcm xde la kelantanese yg baik kat mata korang… cube la open minded dan x main sentimen negeri..

    • errrr

      July 11, 2019 at 4:04 pm

      kisah ko ni cuma 1 dari 10k org kelantan….
      kes ko adik ipar cuma nk menumpang beberapa bulan jerrr….. jenis kelantase ni memang famos bwk anak beranak bukan menumpang tp tinggal terus…. dah laa pengotor tinggal nak free jer…

    • Anonymous

      July 12, 2019 at 9:53 am

      ishishishish….iyo ko, takutlah. Patutnya ada syarat sebelum menikah.

    • Anonymous

      July 12, 2019 at 9:56 am

      kalau setaman pun sama, setinggan apatah lagi, kalau ada 1 family kelantan, siap ko, ada tumbuh mcm lalang, lpas tu guna perkataan seringgit di KL pun dlm bahasa mereka. Satu riyal..satu riyal..x boleh ke ckp seringgit..nymph, mcm mereka je ada bahasa ibunda..itulah kenyataanya..

  3. Anonymous

    July 11, 2019 at 11:06 am

    janda kaya bakal ditackle oleh org2 asing islam yang kacak dan tahu erti islam sebenar…termeranalah lelaki2 melayu jdi gelandangan, cukup2 makan.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top