Saya Akan Tetap Ke Kelab Malam – Tasha Shilla

Hiburan

Saya Akan Tetap Ke Kelab Malam – Tasha Shilla

Abang Nara tahu yang Tasha Shila pergi ke kelab malam untuk tenangkan fikiran. Tapi Abang Nara rasa Tasha Shilla perlu pergi bengkel menjawab soalan-soalan wartawan. Tak perlu rasanya untuk beritahu wartawan yang anda akan tetap ke kelab malam selepas dilanda kontroversi baru-baru ini. Nampak macam memalukan diri sendiri sahaja.

tasha shilla

Advertisement

Kata Tasha Shilla:-

Saya ke sana bersebab dan bukan selalu ke sana. Saya ke sana untuk meraikan hari lahir saya atau kawan-kawan. Meskipun pelbagai cerita buruk dijaja berikutan kunjungan saya ke sana namun semua itu, tidak akan membuatkan saya mengambil keputusan untuk tidak ke sana lagi. Saya tidak akan menilai seseorang itu jahat sekiranya mereka pergi ke kelab malam.

Memanglah kalau pergi ke kelab malam tak akan automatik orang itu jahat. Namun orang kata, tak perlulah nak beritahu semua orang tentang aktiviti anda yang tak berapa molek di mata masyarakat. Cukuplah beritahu saya sudah insaf dan akan cuba memperbaiki diri. Tak perlu rasanya nak tambah part “tidak akan membuatkan saya mengambil keputusan untuk tidak ke sana lagi”.

Kepada Tasha Shilla, seperti kata Abang Nara di atas sebelum ini, daripada anda pergi ke kelab malam, lagi baik rasanya anda pergi ke kelas komunikasi untuk belajar memberikan jawapan yang bernas apabila disoal oleh wartawan. Info portal Murai.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

204 Comments

  1. Diego Motta

    February 21, 2012 at 5:57 pm

    Tasha SHITla..haha..bodoh sebodoh bodohnya…apa la mangkuk..klu ada org buat bini lg la mangkuk org tu

  2. mdmhayati

    February 21, 2012 at 5:42 pm

    berat nanang….

  3. Ahman

    February 21, 2012 at 4:12 pm

    i setuju ngn tasya 2 um x bmksud org 2 pegi kelab mlm dia jahat ada juga org yg x pegi @ x memakai ssuatu yg mjolok mata baik 100% ok :)

  4. LL

    February 21, 2012 at 12:58 pm

    Dia nak nak jugak p kelab woo..

  5. minah lambong

    February 21, 2012 at 12:22 pm

    ini lah yang dikatakan artis sampah…menyemak dan x der nilai dlm industri..hanya mengharapkan cerita2 kontroversi…puuuiiiii

Loading...