January 31st, 2012

Abang Nara dah lama tahu orang pergi kelab malam untuk lepaskan tekanan. Member-member Abang Nara pun ada 2,3 orang yang selalu pergi clubbing. Abang Nara faham Tasha Shilla pun stress dengan kerja. Kalau pergi clubbing, confirm menari bagai nak rak. Bak kata kawan Abang Nara, bila menari terasa dunia ini dia yang punya.

tasha shilla

Kata Tasha Shilla:-

Saya akui gemar meluangkan masa bersama rakan di kelab malam, tetapi hanya untuk menghilangkan tekanan selepas penat menjalani penggambaran drama. Tambahan pula kunjungan saya ke kelab malam Rabu lalu hanya untuk meraikan hari jadi saya. Saya kecewa dengan fitnah dilemparkan menerusi laporan dalam blog hiburan yang mereka-reka cerita kononnya saya melakukan tarian tiang tanpa segan silu dan tidak mempedulikan orang sekeliling. Ia jelas menjatuhkan kredibiliti saya. Saya bukan hipokrit untuk menafikan tidak pernah pergi ke kelab malam, tetapi kehadiran saya hanya untuk menenangkan fikiran semata-mata.

Nampaknya Abang Nara pun kena belajar pergi kelab malam sebab nak tenangkan fikiran. Tak pernah pulak terfikir memang berkesan aktiviti di kelab malam sampai Tasha Shilla pun mengakuinya. Tapi Abang Nara hanya mahukan Tasha Shilla untuk menjadi cikgu clubbing Abang Nara. Rasa-rasa dia sudi tak? Hehehe.

P.S: Mungkin Tasha Shilla patut bagitau kelab malam yang dia pergi. Rasanya ramai orang di luar sana yang ingin mencari ketenangan secara “berjemaah” bersama Tasha Shilla.


255 responses to “Saya Ke Kelab Malam Untuk Tenangkan Fikiran – Tasha Shilla”

  1. roy says:

    ini kata2 org akhir zaman yang xthu mna halal dan haram…dah tau2 kelab mlm dah tentu haram bg umat islam…lg2 org perempuan, bla ilmu xda mcm nie lah..ambil mudah mengtakan xbuat ape2..kat kelab mlm…kat kelab mlm tue mcm2 boleh berlaku…klu nak sambut hari jd..bt lah doa selamat bersama keluarga…jemput rakan2 dan saudra terdekat..kan bagus…jgn kata kubur masing2 pulak..mayat kita nie xkan tergolek msuk liang lahad sendiri.. igt tue,…insaflah…jgn permainkan agama kita…ambil mudah tentang haram halal…

  2. The No BS Blueprint To Banking 4 FIGURES In 30 Days Or Less

    Get this step by step road map to mapping profits on amazon with
    very easy to follow steps, you can have it now for only 7 dollars.
    WOW, click the link now!!!!

  3. Getah Beku says:

    Yang jadikan artis itu sebagai ikon samalah dgn dia jugak…jahil nye manusia ni

  4. Remarkable! Its in fact remarkable piece of writing, I have got
    much clear idea regarding from this piece of writing.

  5. mizheechul says:

    Alamak t’lmbat pulak bg komen tp xpela kan..

    Walaupon p’gunaan bahasa utk m’beri nasihat agak kasar bunyinye, tapi p’cayela ada mende baik utk renungan kita b’sama..bukan utk cik tasha jer tp utk kita gak. Jgn jadikan perkara buruk yg b’laku pd masa lepas m’jadi penghalang utk kita lebih dekat dgn kebaikan..slow-slow pon xpe la coz kita pon asalnye mmg x sempurna mane pon terus tetibe nak buat baik kan..

    Kita yg rase amal dah sempurna tu (erk yeke ni?hee) marilah sama2 doa amal baik kita ni dterima Allah. Bkn utk diri kita je ea tapi utk sume umat islam seluruh dunia la supaya dijauhi kesesatan n diberi ketenangan idup bkn kat dunia je kat akhirat gak.

    Mungkin cik tasha blom nampk dan alami sndri erti ketenangan sepertimana amalan2 yg kita praktikkan utk b’tenang ne kan..hehe

    Jgnla kita b’kasar dan maki org sebegitu. Kita juga ada buat silap cuma kita bukan artis mcm cik tasha n kluar plak statement cmtu. Sbb tu impact dia lbh kuat. Takut nti esok lusa, bila kita diduga Allah, kita pulak jadi mcm cik tasha. Berdoalah utk dia dan diri kita agar kekal tenangnye hidup ne ikut jln yg btol. InsyaAllah. Allah Maha Penyayang kan..tiada apa yg mustahil bgNya utk diri dia dan jugak diri kita.

    :)
    p/s:cik tasha tolong jgn ke kelab mlm lg la ea..pleeez pleeeez.. (cehh gaya merayu la konon kan)

Loading...