January 14th, 2016

Tentu ada yang masih ingat dengan kapsyen anak Rozita Che Wan iaitu Ammar Affendy di Instagram berbunyi “ whoever said money cant buy happiness simply didn’t know where to shop”,  yang mengundang pelbagai reaksi serta rasa tidak puas hati dikalangan pengguna media sosial sehingga ada yang melabelkan anak-anak Che Ta tidak bersyukur dengan kemewahan yang mereka ada.

Susulan isu tersebut, kita boleh lihat Che Ta mempertahankan anak-anaknya dan meminta orang lain tidak dengki dengan rezeki mereka.

Buat Che Ta, sebagai seorang ibu itu sudah menjadi tugas beliau apatah lagi merasa kurang selesa melihat anak-anaknya dikritik.

Saya memang seorang ibu yang tegas dalam mendidik anak-anak. Melihat entah siapa-siapa memburukkan mereka, sebagai ibu saya akan balas balik komen tersebut dengan kata-kata pedas. Saya tak faham, ada saja tidak kena di mata golongan (netizen) ini.

Tidak salah untuk mempertahankan anak-anak kerana sebagai seorang ibu. Namun,  cuba lihat dahulu punca sebenarnya, siapa betul dan siapa salah.

Sumber Berita: mStar Online


Comments are closed.

Loading...