Samsung Sindir Inovasi iPhone 13 Pro Apple

Teknologi

Samsung Sindir Inovasi iPhone 13 Pro Apple

Setiap tahun, peminat Apple pastinya akan menantikan majlis pelancaran model-model terbaru dari mereka yang akan diadakan pada bulan September. Acara itu sudahpun berlaku pada awal pagi tadi dan Apple memperkenalkan barisan model terbaru mereka seperti iPad Mini, iPad, iWatch Series 7 dan iPhone 13.

8 bulan lalu

Pengalaman Jujur Pengguna Setia Samsung Tentang Galaxy A52. Puas Hati Sangat!

Advertisement

Untuk barisan iPhone, pengguna boleh memilih dari 4 pilihan iaitu, iPhone 13, iPhone 13 Mini, iPhone 13 Pro dan iPhone 13 Pro Max.

Keterujaan peminat Apple bertambah apabila akhirnya iPhone dilengkapi dengan refresh rate 120Hz bagi model Pro. Bagaimanapun, keistimewaan yang dibawakan Apple ini hanya menjadi bahan sindiran kepada pesainganya Samsung.

 

Advertisement

Walaupun Samsung Mobile US tidak menyebut nama Apple secara terus, ia sudah pasti ditujukan kepada Apple. Memang benar banyak peranti sudah beralih kepada refresh rate yang lebih tinggi dan ini juga dilakukan Samsung pada peranti flagship mereka tahun lalu.

Samsung patut buat OS mereka sendiri dan tinggal Android

This image has an empty alt attribute; its file name is image-12-423x600.png

Nampaknya tidak semua menyukai apa yang sering dilakukan Samsung tiap kali Apple mengumumkan model terbaru mereka. Setap jenama ada pengguna dan peminat mereka tersendiri dan ia bergantung kepada penggunaan kita samaada ia berguna atau tidak.

Pendapat anda? Kongsi bersama kami di Facebook dan Telegram AmazingNara

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...