“S*al Betul, B*bi Punya Manusia” – Bawa Kereta Langgar Tembok Rumah, Kak KM Mengamuk Dengan Suami

Hiburan

“S*al Betul, B*bi Punya Manusia” – Bawa Kereta Langgar Tembok Rumah, Kak KM Mengamuk Dengan Suami

Usahawan kosmetik kontroversi, Liana Rosli ataupun lebih dikenali sebagai Kak KM sekali lagi diuji apabila kereta Toyota Vellfire miliknya telah terlibat salam satu kemalangan sehingga mengalami kerosakan yang teruk.

Dalam satu video yang dimuat naik usahawan itu, Kak KM dilihat merakam keadaan keretanya yang mengalami kerosakan di bahagian belakang.

Advertisement

Dia juga dilihat meluah rasa berang dan kecewa dengan sikap suaminya yang cuai gara-gara memandu kereta terbabit sehingga kemalangan.

Difahamkan, suami Kak KM tidak sengaja menekan gear ‘reverse’ lalu menghentam tembok belakang rumah.

Hancur kereta aku si*l betul. Minta maaf pun tak ada p*kimak. Terus tekan minyak sekuatnya. B*bi punya manusia. Ini namanya menaya, tak tahu sama-sama jaga harta.

Perkongsian Kak KM itu walau bagaimanapun menuai pelbagai respon daripada netizen apatah lagi gelagat usahawan itu yang memaki hamun suami sendiri di media sosial.

Mereka meluahkan rasa kurang senang dengan tindakan Kak KM yang mengeluarkan kata-kata kesat terhadap suami sendiri.

Namun begitu, ada juga yang memahami perasaan wanita itu yang dikatakan susah payah mencari rezeki demi keluarga tercinta.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Azhar Sulaiman
3 months ago

"Hubungi Saya Okay.." - Azhar Sulaiman Nak Bantu Abby Abadi Dan Norman Hakim Jika Perlukan Bantuan Perundangan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...