Written by Bella | July 18th, 2019

Sehari selepas pihak Istana Kelantan mengeluarkan kenyataan tiada sesiapa yang boleh menggunakan gelaran Permaisuri Kelantan atau Raja Perempuan Kelantan tanpa pengumuman rasmi, Rihana Oksana tampil membuat kejutan lagi apabila memuat naik video temu ramah eksklusif, memaparkan kehidupannya dengan Sultan Kelantan.

Dalam video itu, Rihana meluahkan rasa cinta begitu mendalam buat suaminya itu dan mahu hubungan mereka kekal sehingga ke akhir hayat.

View this post on Instagram

A post shared by Rihana Oksana Petra (@rihanapetra) on

Sedutan video tersebut menimbulkan tanda tanya dan kekeliruan dikalangan netizen, apatah lagi dengan beberapa khabar angin yang sedang hangat diperkatakan mengenai perkahwinan Rihana itu.

Terdahulu, Istana Kelantan telah mengeluarkan kenyataan bahawa segala sumber berita adalah tidak sah, melainkan ia diumumkan oleh pihak istana sendiri dan menasihati orang ramai serta pengamal media tidak mudah terpengaruh dengan penyebaran maklumat yang tidak sahih di media sosial.

Apa-apa pun, kami harap netizen tidak terus membuat lebih banyak spekulasi. Kita nantikan sahaja pengumuman rasmi daripada pihak Istana.

57 responses to Rihana Oksana Buat Kejutan Lagi, Muat Naik Video Eksklusif

  1. Anonymous says:

    Aku rasa pompuan nie nak duit jer….sian kat sultan kelantan nie.adik dia dulu pun terkena jugak.susah jugak jadi org kaya.mana ada cinta sejati sekarang nie.

  2. Anonymous says:

    Aku hrp oksana buat kjutan lgi boleh tak.” azankan byi tu please”.. kmi nk tengok..suruh somebody. Klau sudah..Alhamdulillah. Syukur ya Allah.
    Kmi sgt gembira jika melihat itu.
    Kisah kamu dgn sultan kami biarlah Allah yg tentukan. Allah lebih mengetahui. Yg buruk dri kita, yg baik dari Allah. Kita hanya insan yg lemah. Terima lah dugaan dariNya. Percaya Qada dan Qadar. Jodoh pertemuan dan perpisahan dtg dariNya jua.

  3. Anonymous says:

    Jangan salahkan sultan. Dia pon kena scammed

  4. Anonymous says:

    Tak kira lah mcmmana jahat skali pon oksana tu. Tp ko as a husband.. Sanggup ko ceraikan isteri ko lepas bersalin?

    • Anonymous says:

      lagi baik bercerai dgn jenis ni… drpd simpan perabis duit taxpayers…
      pipit2 muda yg hidup menagih duit bantuan… sila laa sokong huntung2 dpt rm100 yer dakkk

Tinggalkan Komen Anda Di Sini