Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rihana Oksana Buat Kejutan Lagi, Muat Naik Video Eksklusif

Sehari selepas pihak Istana Kelantan mengeluarkan kenyataan tiada sesiapa yang boleh menggunakan gelaran Permaisuri Kelantan atau Raja Perempuan Kelantan tanpa pengumuman rasmi, Rihana Oksana tampil membuat kejutan lagi apabila memuat naik video temu ramah eksklusif, memaparkan kehidupannya dengan Sultan Kelantan.

Advertisement

Dalam video itu, Rihana meluahkan rasa cinta begitu mendalam buat suaminya itu dan mahu hubungan mereka kekal sehingga ke akhir hayat.

https://www.instagram.com/p/B0Bnj6YlZDx/

Sedutan video tersebut menimbulkan tanda tanya dan kekeliruan dikalangan netizen, apatah lagi dengan beberapa khabar angin yang sedang hangat diperkatakan mengenai perkahwinan Rihana itu.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

57 Comments

  1. Anonymous

    July 19, 2019 at 8:57 am

    Tak kira lah mcmmana jahat skali pon oksana tu. Tp ko as a husband.. Sanggup ko ceraikan isteri ko lepas bersalin?

    • Anonymous

      July 19, 2019 at 11:29 am

      lagi baik bercerai dgn jenis ni… drpd simpan perabis duit taxpayers…
      pipit2 muda yg hidup menagih duit bantuan… sila laa sokong huntung2 dpt rm100 yer dakkk

  2. Anonymous

    July 19, 2019 at 4:09 am

    Jangan salahkan sultan. Dia pon kena scammed

  3. Anonymous

    July 18, 2019 at 9:31 pm

    Aku hrp oksana buat kjutan lgi boleh tak.” azankan byi tu please”.. kmi nk tengok..suruh somebody. Klau sudah..Alhamdulillah. Syukur ya Allah.
    Kmi sgt gembira jika melihat itu.
    Kisah kamu dgn sultan kami biarlah Allah yg tentukan. Allah lebih mengetahui. Yg buruk dri kita, yg baik dari Allah. Kita hanya insan yg lemah. Terima lah dugaan dariNya. Percaya Qada dan Qadar. Jodoh pertemuan dan perpisahan dtg dariNya jua.

  4. Anonymous

    July 18, 2019 at 8:09 pm

    Aku rasa pompuan nie nak duit jer….sian kat sultan kelantan nie.adik dia dulu pun terkena jugak.susah jugak jadi org kaya.mana ada cinta sejati sekarang nie.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama