Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Ramai Rindu Sungai Dengan Laut Dari Mak Ayah Sendiri” – Ciapan AG Coco Undang Kecaman

ag coco

Baru-baru ini tular sebuah video yang menampakkan betapa ramainya pengunjung memenuhi sebuah kawasan air terjun selepas peraturan ke pusat rekreasi dilonggarkan bagi beberapa negeri.

Advertisement

Walaubagaimanapun, keadaan yang sesak itu nampaknya dikritik ramai memandangkan keadaan pendemik yang masih belum reda kini. Sepatutnya para pengunjung terus mengikuti prosedur operasi standard (SOP) untuk keselamatan semua.

Mungkin mahu meluahkan kekesalannya terhadap situasi tersebut, AG Coco telah menulis ciapan bebraur perlian terhadap orang ramai yang mula berlibur kini.

ag coco

Pun begitu, luahan tersebut menerima kritikan ramai kerana dianggap tidak sensitif. Mana boleh samakan situasi berlibur dengan sekatan untuk merentas negeri yang masih berkuatkuasa lantas menghalang orang ramai daripada berjumpa ibu bapa masing-masing.

Advertisement

ag coco dikritik

Rata-rata netizen ternyata terasa dengan ciapan berkenaan kerana terdapat ramai yang sudah lama tidak dapat pulang ke kampung halaman kerana situasi yang tidak mengizinkan.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 Comments

  1. Anonymous

    September 15, 2021 at 3:31 pm

    Kebanyakan tak paham apa yang dia cuba sampaikan. Just read and took it literally. Di situ pun kita boleh tahu jauh mana pemikiran orang kita sebenarnya. Ada pulak yang komen muka rempit cam kain lap kaki pun ada. Nak komen/kritik tu biar lah sopan bahasa tu.

  2. Anonymous

    September 15, 2021 at 12:06 pm

    Libur libur jugak baju sekolah anak dh beli ke bln dpn skolah nak bukak dah

  3. Anonymous

    September 15, 2021 at 9:42 am

    betullah kalau x setuju org bersesak2 dkt sungai tu. tp perbandingan yg dibuat x kena la Ag. gayanya mcm diorg tu lg suka berjimba kt sg drp jumpa mak pak kt kg. padahal ramai org tau x boleh rentas negeri lg. lainlah mcm sy, mak pak duk negeri sama. weekends hari tu mmg berdesuplah aku balik kg… yahooo!

  4. Anonymous

    September 15, 2021 at 6:57 am

    siapa ni muka rempit cam kain lap kaki haha

  5. Faceoff

    September 15, 2021 at 1:05 am

    Stupid Malaysia Artist muka pun cam suku

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top