Ramai Puji Ibu Awet Muda, Rupanya Dah Nak Masuk 50 Tahun

Trending

Ramai Puji Ibu Awet Muda, Rupanya Dah Nak Masuk 50 Tahun

Di media sosial, viral rakaman TikTok menunjukkan seorang gadis bersama ibunya yang dipuji kelihatan awet muda.

Sekali pandang, memang nampak macam adik beradik je. Disebabkan itu, ramai yang mula berteka teki berapakah umur sebenar si ibu.

Advertisement

5 years lalu

Wajah Kekal Remaja Dan Tampak Awet Muda Dengan Memakan Labu, Ini Khasiatnya..

Menerusi temubual bersama mStar Online, Nurain Afiqah Aris berkata, ibunya Zalina Md Zin, bakal mencecah usia 50 tahun dalam tempoh dua tahun lagi.

Dia tidak menyangka perkongsian secara ‘suka-suka’ itu mendapat respon positif daripada pengguna TikTok.

 

Advertisement

Mendapat lebih 200k tontonan, ruangan komen perkongsian itu dipenuhi reaksi netizen yang memuji kecantikan dimiliki ibu. Malah, ada juga yang bertanyakan apakah produk penjagaan kulit yang diamalkannya.

ibu muda

ibu muda

Menurut pelajar Diploma Perakaunan di Politeknik di Melaka ini, sama seperti orang lain, ibunya sangat menitikberatkan penjagaan kulit. Ibu mempunyai produk setia yang sering digunakannya.

“Apa yang paling penting, ibu memang seorang yang suka minum air putih dalam kuantiti yang banyak. Bagus untuk kulit katanya.”

Tambahnya lagi, faktor ibu susut lebih 10 kilogram berat mungkin menyebabkannya kelihatan lebih muda daripada usia sebenar.

Sebagai anak perempuan tunggal dalam keluarga, Nurain memang sangat rapat dengan ibunya. Malah, dia akan meminta kebenaran terlebih dahulu sebelum memuat naik foto atau video ibu di media sosial.

Advertisement

Jelasnya lagi, sebaik diberitahu ibu viral dan menerima pujian positif, ibu mengakui segan namun berterima kasih.

Pendapat anda? Kongsi bersama kami di Facebook dan Telegram AmazingNara

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...