“Ramai Artis Malaysia Dah Dapat Buat Iklan Ni!” – Baby Shima Teringin Nak Jadi Model Baju Dalam?

Hiburan

“Ramai Artis Malaysia Dah Dapat Buat Iklan Ni!” – Baby Shima Teringin Nak Jadi Model Baju Dalam?

Siapa yang tidak kenal dengan penyanyi dangdut kontroversi, Baby Shima yang sering kali menjadi perhatian netizen kerana tindakannya yang dianggap mengundang kecaman.

Terkini, pelantun lagu Baby Sayang itu memuat naik satu hantaran di Instagram miliknya meluahkan rasa kesal terhadap sebuah jenama pakaian terkenal kerana tidak mengambilnya sebagai model seluar dan baju dalam.

Advertisement

 Sampai hati tak ambil Shima buat promo seluar dalam dan baju dalam ni!”

Dalam ‘caption’ posting tersebut, Shima turut menyatakan bahawa dia berasa cemburu dengan rakan artis yang berjaya mengiklankan jenama berkenaan.

Bukan apa, ramai artis Malaysia dah dapat buat iklan ni! Cemburu lah tengok komen-komen tempat dorang.. Ramai yang komen (WAH NICE, SO SEXY DEAR, LIKE IT, NICE SHAPE, U SLAYY, STUNNING) Nak try juga mana tau dapat komen-komen hebat macam tu…”

Entri berikut membuatkan sesetengah warganet berasa kurang senang dan menasihatkan Baby Shima supaya berubah ke arah yang lebih baik.

Walau bagaimanapun, ada yang menganggap kemas kini itu hanyalah bersifat sarkastik memandangkan selebriti yang berpakaian lebih seksi berbanding Shima tidak dikecam seteruk dirinya.

Sekadar info, Baby Shima sebelum ini dikecam kerana memuat naik video memakai seluar legging yang terlalu ketat sehingga memaparkan bentuk seluar dalam ketika berada di Indonesia.

3 bulan lalu

"Spende Kau Tu Cover La Sikit" - 'Upload' Video Di Indonesia, 'Legging' Baby Shima Ditegur Terlalu Ketat

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...