Radin Akui Pasang Cita-Cita Mahu Jadi Hos Dalam Acara Berprestij

Hiburan

Radin Akui Pasang Cita-Cita Mahu Jadi Hos Dalam Acara Berprestij

Hos dan penyampai radio, Radin mengakui dia masih terbuka untuk menerima mana-mana tawaran pengacaraan atau mana-mana cabang seni lain mengikut kesesuaian masa.

Radin
12 bulan lalu

Radin Era Luah Pendapat, Seorang Pengacara Perlu Peka Menjaga Sensitiviti

Advertisement

Menurut Radin, dirinya sentiasa dalam keadaan bersedia untuk menerima cabaran baru, namun tidak sewenang-wenangnya terima sesuka hati.

Saya ada tugas hakiki iaitu sebagai penyampai radio Era jadi saya kena fikirkan itu dulu sebelum berani mengambil komitmen lain.

Radin atau nama sebenarnya, Radin Amir Affendy Aruani memaklumkan yang dia juga seboleh mungkin tidak mahu menyusahkan pihak lain demi kepentingan dirinya sendiri.

Tambah Radin, dia sememangnya mampu menerima tawaran dengan hati terbuka jika tidak bertembung dengan jadualnya namun terpaksa menolak tawaran jika sampai perlu berada di luar lokasi.

Radin memaklumkan perkara sedemikian untuk mengulas dakwaan kononnya dia terlalu memilih sesebuah tawaran yang pihak produksi dan stesen televisyen berikan kepadanya.

Radin

Dalam pada itu, Radin turut mengakui mempunyai hasrat serta mengidam untuk menjadi pengacara program yang lebih besar termasuk untuk acara yang berprestij.

Saya bersyukur kerana bakat saya semakin dilihat dan saya yakin akan sampai rezeki untuk saya nanti.

Dalam perkembangan lain, Radin sedang dalam perancangan untuk menamatkan zaman solo tidak lama lagi dan akan berkongsi tentang perkara tersebut apabila sudah bersedia serta pada masa yang sesuai.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...