Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

‘Puas Hati Kau Wahai Pengadu?’ – Lan Solo Disaman Atas Tuduhan Halang Jalan

Lan Solo

Kejadian berlaku pada pagi semalam, penyanyi Lan Solo ungkap rasa kecewa apabila ada individu yang tidak berpuas hati kepada dirinya sehinggakan dia disaman.

Advertisement

Lan Solo disaman oleh dua orang penguatkuasa Majlis Bandaraya Subang Jaya (MBSJ) ketika sedang melalukan kerja-kerja pemunggahan stok untuk kedai runcitnya yang terletak di Puchong Prima, Selangor.

MBSJ datang lagi. Puas hati kau wahai pengadu? Waktu aku angkut barang dari kontena, masa itulah ada orang buat aduan dan MBSJ terus datang buat kerja. Allahuakbar.

Menurut MBSJ, penyanyi tersebut disaman atas kerana lori kontena yang membawa stok itu telah menghalang laluan lalu lintas orang ramai.

Advertisement
Lan SoloSumber : Instagram Lan Solo  

 

Melihat di dalam hantaran video yang dimuatnaik dalam Instagram Lan, jelas mukanya kelihatan kecewa kerana dituduh menghalang jalan sedangkan ketika itu laluan tersebut sama sekali tidak sibuk dan membuatkan dirinya tidak semena-menanya disaman pagi itu.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top