“Power Marketing..” Iklan Kreatif AEON Sindir Geng Honda Civic Bikin Netizen Terhibur

Kehidupan

“Power Marketing..” Iklan Kreatif AEON Sindir Geng Honda Civic Bikin Netizen Terhibur

Di era digital ini, penggunaan media sosial dalam kalangan jenama terkenal pastinya bersungguh-sungguh menghasilkan konten pemasaran yang santai dan lebih dekat dengan pengguna.

Terbaharu, syarikat AEON ada mengeluarkan iklan di Facebook rasmi mereka seolah-olah ‘menyindir’ kelab kereta Honda Civic FC yang sebelum ini tular berikutan tindakan mereka meletakkan kenderaan beramai-ramai di lorong kecemasan Jalan Pintas Temiang pada minggu lalu.

Advertisement

 

Dalam hantaran tersebut, AEON yang membuat promosi secara tidak langsung untuk sebuah produk kereta mainan sempat memberi pesanan kepada orang ramai agar meletakkan kenderaan di laman parkir pasar raya dalam keadaan baik dan bersivik.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata pengguna media sosial berasa terhibur dengan iklan tersebut kerana mengaitkannya dengan isu semasa.

Komen Facebook AEONSumber : Facebook AEON  

‘Marketing up-to-date’ bak kata netizen, teknik pemasaran seperti ini ternyata telah dapat menarik perhatian orang ramai untuk melihat dengan lebih lanjut lagi mengenai apa yang cuba disampaikan oleh pihak AEON.

Apa pun, parkir kereta di tempat yang sepatutnya dan jangan menyusahkan orang lain ok!

Wanita dikejar pengemis
10 bulan lalu

(VIDEO) “Sumpah Seram!” - Dipaksa Beri Duit, Wanita Ini Cemas Dikejar Lelaki Peminta Sedekah

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...