Pertama Kali Jumpa Cucu Sejak Dilahirkan, Zainol Macwilson Luah Rasa Sebak

Hiburan

Pertama Kali Jumpa Cucu Sejak Dilahirkan, Zainol Macwilson Luah Rasa Sebak

Pelakon senior Zainol Johari Macwilson akui berasa teruja apabila dapat bertemu dengan cucu kandungnya, Isaac Raees buat kali pertama selepas dia dilahirkan lebih kurang 10 bulan yang lalu.

zahirah mcwilson seksi
2 bulan lalu

"Aurat Isteri Tu" - Kongsi Foto Terbaru, Aiman Hakim Ditegur Netizen

Advertisement

Isac Raees yang merupakan anak lelaki pertama kepada Aiman Hakim Ridza dan Zahirah Macwilson kelihatan selesa pertama kali bersemuka dengan datuk kandungnya itu.

Zainol Mcwilson

Menurut Zinol, 63, pada awalnya dia berasa bimbang sekiranya Isaac akan berasa kurang selesa dengan dirinya memandangkan ini kali pertama dia berkesempatan untuk mendakap cucunya itu.

Allahuakbar! Ini kali pertama sejak cucu saya dilahirkan (10 bulan yang lalu) setelah dapat merentas negeri, baru sekarang saya dapat bersemuka dengan Isaac Raees aka Mr Dimples.

Pelakon Jimi Asmara itu berkata dia agak risau sebelum ini kerana takut Isaac tidak mahu kedakapannya memandangkan cucunya itu sudah bersemuka dengan bapa tiri Zahirah di Australia dan ayah Aiman di Malaysia.

Perasaan gembira itu dikongsikan sendiri oleh bapa kepada pelakon, Zahirah Macwilson menerusi hantaran video yang dimuat naik di laman Instagram miliknya.

Alhamdulillah, buat kali pertama dia terus memeluk leher saya seolah-olah dia dah tahu siapa saya dan pada saat itu, saya rasa sebak di dada.

Advertisement

Menerusi ruangan komen di hantaran tersebut, rata-rata peminat turut berkongsi rasa gembira selain memuji telatah Isaac bersama datuknya yang kelihatan mesra bersama.

‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...