Pertama Di Malaysia, Resort Berkonsepkan Kapal Terbang Bakal Dibuka Tak Lama Lagi

Travel

Pertama Di Malaysia, Resort Berkonsepkan Kapal Terbang Bakal Dibuka Tak Lama Lagi

Sebelum ini, tular bas yang dijadikan sebagai tempat penginapan, kini muncul pula penginapan dalam kapal terbang yang terletak di Broga, Hulu Langat, Selangor.

Bakal dibuka tidak lama lagi, penginapan ini pasti akan menarik minat pengunjung dan menawarkan pengalaman baru dan unik buat para pengunjung.

Advertisement

Daripada hanya sebuah kapal terbang kini ia telah diubah suai menjadi satu tempat penginapan, ini adalah resort berkonsepkan kapal terbang pertama di Malaysia dan satu-satunya resort di dunia yang menggunakan 2 pesawat sebagai penginapan.

broga

Pada waktu malam, pengunjung akan dapat melihat kecantikkan bintang sambil ditemani udara segar kerana lokasinya yang dikelilingi alam semulajadi dapat memberikan ketenangan buat para pengunjung yang menginap di sini.

Jika pengunjung tidak mahu menginap di penginapan jenis kapal terbang, terdapat juga penginapan biasa di Twin Jets Resort.

broga

Menerusi laman sesawang Twin Jet Resort, harga penginapan biasa di resort ini bermula dari RM900 dan untuk Premium Jet pula berharga RM18,000.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

kamera tersembunyi di hotel
10 bulan lalu

Rasa Diperhatikan Bila 'Check-In'? Ini Tips Penting Untuk Cari 'Hidden Camera' Di Hotel

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : The Vocket

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    February 16, 2022 at 7:01 am

    mahal yer

Loading...