“Persiapan Semua Dah Siap..” – Lelaki Kecewa Bakal Isteri Kantoi ‘Check-In’ Dengan ‘BFF’

Kehidupan

“Persiapan Semua Dah Siap..” – Lelaki Kecewa Bakal Isteri Kantoi ‘Check-In’  Dengan ‘BFF’

Setiap pasangan yang sedang menunggu masa untuk mendirikan rumah tangga bersama sudah pasti mempunyai perasaan gemuruh serta teruja sebelum tibanya hari bersejarah mereka.

Namun, hati manusia mana saja yang tidak akan sakit apabila mengetahui pasangan yang sudah tidak lama lagi bakal ‘diikatkan’ berlaku curang. Lagi menyakitkan apabila ‘kantoi’ curang dengan rakan baik pasangan.

Advertisement

Seperti yang berlaku terhadap seorang lelaki di TikTok ini bila dia mendapat tangkap bakal isteri serta rakan sedang bersama dengan matanya sendiri.

Pada asalnya dia tidak mahu mempercayai apa yang berlaku, tetapi akibat berasa was-was, dia telah mengikut pasangannya itu dari belakang kereta dan mula berasa tidak ‘senang’ apabila melihat wanita itu menuju ke hotel.

Buntu untuk membuat keputusan selanjutnya, netizen memberi cadangan agar lelaki terbabit mengumpul segala bukti agar perkahwinannya dapat dibatalkan dan akui lelaki terbabit, dia sudah mengumpul cukup bukti, cuma berbelah bahagi perlu mengambil keputusan yang mana satu.

Dalam pada masa yang sama, netizen turut meninggalkan kata-kata semangat buat lelaki terbabit agar kekal kuat hadapi ujian ini dan berkata dia layak memilik wanita lain yang lebih baik.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

pelamin musnah ketika hari nikah
6 bulan lalu

"Kena Sumpah Ni.." - Pelamin Musnah Masa Hari Nikah, Netizen Dakwa Doa 'Ex' Termakbul?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...