“Kena Sumpah Ni..” – Pelamin Musnah Masa Hari Nikah, Netizen Dakwa Doa ‘Ex’ Termakbul?

Kehidupan

“Kena Sumpah Ni..” – Pelamin Musnah Masa Hari Nikah, Netizen Dakwa Doa ‘Ex’ Termakbul?

Rasanya setiap pasangan yang membuat majlis perkahwinan mahukan segala aturan berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang masalah yang berlaku. Oleh kerana itu, segala persiapan harus diteliti dengan baik sebelum menjelangnya hari bahagia terbabit.

Bagaimanapun, manusia tidak akan pernah dapat lari dari masalah biarpun sudah merasakan setiap persiapan sudah sempurna.

Advertisement

Seperti yang berlaku dalam video TikTok yang tular baru-baru ini, memaparkan sebuah majlis menjadi huru-hara sekelip mata selepas pelamin runtuh secara tiba-tiba.

Oleh kerana perkongsian video tersebut telah mendapat perhatian netizen, ramai yang mendakwa bekas kekasih pengantin terbabit masih belum dapat merestui pasangan pengantin tersebut.

Bukan itu saja, malah ada juga yang meminta agar pengantin mencari semula bekas kekasih untuk memohon maaf seandainya ada perkara yang masih belum diselesaikan. Namun, semua komen yang ditinggalkan jelas kelihatan warganet hanya bergurau.

komen tiktok

Dalam pada masa yang sama, ada juga yang berasa risau apabila melihat pelamin tersebut runtuh dan menghelakan ‘nafas’ lega kerana pengantin perempuan yang duduk dibahagian pelamin runtuh itu tidak alami sebarang kecederaan.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Haneesya Hani adik sumbang mahram
7 bulan lalu

(VIDEO)"Mesra Lain Macam"- Muat Naik Video Senaman Dengan Adik, Haneesya Hanee Dituduh Sumbang Mahram?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.