Pernah ‘Dimarahi’ Anak Kerana Kongsi Cerita Penghijrahan, Wahid Senario Kini Banyak Habiskan Masa Di Masjid

Hiburan

Pernah ‘Dimarahi’ Anak Kerana Kongsi Cerita Penghijrahan, Wahid Senario Kini Banyak Habiskan Masa Di Masjid

Pelakon dan juga pengacara Wahid Senario mendedahkan bahawa dia pernah ‘dimarahi’ anaknya kerana berkongsi perihal penghijrahannya kepada peminat.

Ujar Wahid atau nama sebenarnya Abdul Wahid Mohamad,46, anaknya berasa kurang selesa apabila cerita mengenai penghijrahannya dipaparkan di media massa.

Advertisement

Namun begitu, Wahid menjelaskan bahawa dia perlu menjawab persoalan peminat dan juga media yang sering bertanya mengenai perkembangannya yang terkini.

Apapun ini tuntutan agama dan kita kena buat benda ini. Sebagai individu milik masyarakat yang orang kenal, apabila tengok kita berubah, pergi masjid, pasti orang kaitkan dengan benda ini.

Bagi saya sama ada kita betul-betul nak berubah 100 peratus atau 50 peratus, terserahlah. Yang penting kita kena buat benda ini. Sebagai seoarng bapa, dapat tunjuk sikit pun okeylah bagi saya.

Kongsi anggota kumpulan lawak Senario ini lagi, dia kini lebih banyak menghabiskan waktunya di masjid.

Wahid walau bagaimanapun memberitahu bahawa dia tidak terus meninggalkan segala aktiviti seni kerana dirinya masih menerima tawaran aktiviti hiburan sekiranya ada.

Perkembangan terbaru, Wahid kini tenang menetap di Ipoh, Perak bersama keluarga di samping menjaga kedua-dua mentuanya yang sakit setelah ibu kandungnya meninggal dunia.

“Saya sekarang tenang bersama keluarga di Ipoh. Syukur perniagaan isteri yang diusahakan secara talian dapat sambutan. Rezeki anak pun Allah dah aturkan dan mesti ada. Setiap bulan pasti ada tawaran kerja walaupun tak banyak.” akhiri Wahid.

Senario
8 bulan lalu

Menggamit Nostalgia Penonton, Senario Kembali Dengan 'Jaga Jaga Senariounion'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...