Pernah Dihalau Kebasahan Di Tengah Rintik Hujan, Iqbal Namakan Single Lagu Baru Sebagai ‘Hujan’

Hiburan

Pernah Dihalau Kebasahan Di Tengah Rintik Hujan, Iqbal Namakan Single Lagu Baru Sebagai ‘Hujan’

Usahawan yang namanya menjadi siulan netizen sejak kebelakangan ini, Ahmad Iqbal Zulkefli khabarnya akan muncul dengan single lagu pertama berjudul ‘Hujan’ tidak lama sahaja lagi.

Michael Ang
1 bulan lalu

"Hormati Saya Sebagai Budak Suara Pondan Kepit.." Iqbal Minta Michael Ang Henti Jatuhkan Maruah Dirinya Di IG

Advertisement

Menafikan sekeras-kerasnya mengenai kontroversi yang melibatkan dia bersama bekas majikan, Datuk Seri Vida sebelum ini yang dikatakan sebagai strategi pemasaran semata-mata, Iqbal berkata dia memang tekad untuk menghasilkan lagu tersebut tanpa melibatkan sebarang spekulasi.

Jelasnya lagi, jika sesuatu perkara itu dilakukan olehnya hanya untuk tujuan ‘marketing’, dia akan memaklumkan kepada orang ramai.

Advertisement

Dalam pada itu, mengenai lagu Hujan, Iqbal memaklumkan bahawa single itu mengisahkan mengenai perjalanan hidup serta suka-duka yang dilaluinya selama ini.

1 November lagu saya yang bertajuk Hujan (Official Music Video) bakal ditayangkan di YouTube Rusa Music. Mengisahkan tentang kisah benar, perjalanan hidup saya yang dilalui selama ini.

Terima kasih pengarah video muzik Eric Fuzi kerana sanggup menuruti kemahuan saya dengan penggambaran yang memakan masa 24 jam. Bermula 6 pagi sehinggalah 6 pagi keesokan harinya.

Iqbal juga mengambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih kepada mereka yang terlibat bagi merealisasikan impiannya itu.

Sementara itu, Iqbal juga menjawab pertanyaan netizen yang merasakan lagu tersebut sesuai diberi tajuk sebagai ‘Banjir’ dan bukannya ‘Hujan’ bagi menggambarkan dengan lebih tepat lagi dugaan yang dialami olehnya selama ini.

“HUJAN kerana waktu itu saya kebasahan di tengah hujan, dihalau ketika sedang hujan lebat. Bukan banjir.” jelasnya ringkas.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Armadan Hamdan

    October 30, 2021 at 7:18 pm

    TOTALLY GARBAGE

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...