“Penonton Tengok MIC ON Sebab Saya, Dah Lah Bayar Ciput!” – Azwan Ali Enggan Ulas Lebih Isu Digugurkan

Hiburan

“Penonton Tengok MIC ON Sebab Saya, Dah Lah Bayar Ciput!” – Azwan Ali Enggan Ulas Lebih Isu Digugurkan

Semalam, kecoh tentang seorang selebriti sensasi iaitu Azwan Ali digugurkan serta merta dari mengacara program realiti MIC ON! musim kedua yang disiarkan di Awesome TV.

Advertisement

Untuk mendapatkan jawapan sebab dirinya diberhentikan, pihak Harian Metro telah menghubungi beliau, namun Azwan Ali atau mesra dipanggil Diva AA itu enggan mengulas lebih tentang isu tersebut kerana merasakan persoalan ini sepatutnya ditanya kepada pihak Awesome TV yang mengambil keputusan secara mengejut.

Dalam pada sesi temubual itu, Diva AA mengatakan dirinya tidak hadap dengan tawaran mengacara itu, tetapi dia lakukankan demi peminatnya saja.

Diva AA enggan ulas isu diberhentikan

Tambahannya lagi, dia turut berharap agar pihak Awesome TV tidak sesekali mempergunakan orang lain sesuka hati dan minta pihak mereka untuk melangsaikan hutangnya dengan segera.

Penonton tengok Mic On sebab saya. Jangan nak kurang ajar dengan saya. Mereka ingat mereka besar sangat. Mereka aniaya saya, tunggu karma yang bakal menanti.

Sekadar memberi bayangan, perkara ini terjadi atas kerana sudah berlakunya situasi ‘kurang ajar’ dalam pengurusan Awesome TV, namun Diva AA tidak mahu mendedahkannya dan minta untuk tunggu pihak Awesome TV keluarkan kenyataan media.

azwan ali digugurkan dari MIC ON!
9 bulan lalu

"Tiada Kompromi Kalau Hal Berkaitan Disiplin" - Azwan Ali Digugur Dari Mengacara MIC ON! Serta Merta

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...