Peminat Tanya Tak Penat Ke Berlakon Anak Dah Tiga, Ini Jawapan Fasha Sandha

Hiburan

Peminat Tanya Tak Penat Ke Berlakon Anak Dah Tiga, Ini Jawapan Fasha Sandha

Pelakon jelita, Fasha Sandha ada ditanyakan peminat prihatin mengenai kehidupannya yang kini bergelar isteri dan ibu kepada tiga orang anak di samping turut aktif berlakon.

Fasha Sandha
3 minggu lalu

Anak Nora Danish Hadir Di Majlis Hari Jadi Raysha Jemyma, Netizen Puji Sikap Toleransi Fasha Sandha

Advertisement

Mengakui gaya hidupnya yang bekerja tanpa henti dan sentiasa sibuk di set penggambaran, Fasha menjelaskan bahawa kedua-duanya (anak dan kerjaya) sama penting buat dirinya.

Dia ditanyakan soalan itu oleh seorang peminat menerusi segmen ‘Ask Me Question’ di Instagram Story miliknya, semalam.

Advertisement

Pelakon drama Scammer ini turut berkata bahawa dia sangat suka bekerja meskipun sedar anak-anaknya semakin membesar terutama anak bongsunya Aisya Amaira yang kini berusia setahun tiga bulan.

Saya suka berlakon. Itu adalah minat dan hidup saya. Tak kisahlah berapa orang anak dan badan tak sekecil umur 18 tahun dahulu.

Ujarnya lagi, apa yang penting adalah selagi mempunyai minat dan tenaga, dia akan terus berkarya dan mencungkil ilmu dalam bidang lakonan.

Dia dalam pada itu turut menjadikan rakan-rakan pelakon seperti aktres senior Fauziah Nawi dan juga Nabila Huda sebagai mentor dan inspirasi dalam dunia seni.

“Fauziah Nawi dan Nabila Huda adalah sumber inspirasi saya. Semoga saya tetap kuat untuk berkarya seperti mereka.” katanya lagi.

Sekadar info, Fasha Sandha memiliki dua orang anak hasil perkahwinan terdahulu iaitu Putra Rayfal Ramli,8, Putri Raysha Jemima,7, dan Aisya Amaira merupakan anak daripada perkongsian hidupnya bersama Aidil Aziz.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...