Peminat Risau Tengok Ayda Jebat Menari Dengan Kandungan 8 Bulan

Hiburan

Peminat Risau Tengok Ayda Jebat Menari Dengan Kandungan 8 Bulan

Penyanyi Ayda Jebat memang sangat suka dan lincah menari dalam setiap persembahan nyanyiannya. Tapi ramai terkejut dan berasa risau selepas Ayda Jebat masih aktif melakukan gerakan yang rancak walaupun sedang menghitung hari untuk menimang cahaya mata pertamanya.

ayda jebat
2 years ago

"Nama Itu Satu Doa.." - Ayda Jebat Dan Nabil Mahir Dedah Masih Belum Pilih Nama Anak

Advertisement

Tarian itu dikongsikan Ayda di Instagram miliknya di mana dia sedang mempromosikan produk makanan segera bersama suaminya Nabil Mahir.

Kita suruh dia dance Soryy Sorry, tiba-tiba dia dance Likely!

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat)

Tengoklah tu, rilek jer Ayda menari siap angkat kaki lagi tu dengan tema lagu K-Pop Super Junior. Walaupun Ayda nampak ok dalam video promosi tu, peminat pastinya risau melihat keadaanya yang sudah masuk 8 bulan kandungan.

ayda jebat

Melepet sangat pun takleh jugak!

Ayda yang menyedari ramai peminatnya yang bimbang turut memberikan jawapan di mana dia telahpun mendapatkan nasihat doktor untuk lakukan senaman jika larat.

ayda jebat

Bretul juga kata Ayda tu kan? Apapun mereka laki bini mesti dah bincang dan buat keputusan yang terbaik. Kita doakan sahaja agar ibu dan anak dalam kandungan selamat serta sihat. Tak lama dah tu, hehe.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...