Written by Bella | December 31st, 2019

Sudah pun hampir ke penghujung tahun 2019, nama penyanyi Aiman Tino hangat diperkatakan apabila sekali lagi video lucah seorang lelaki miripnya kembali bertebaran di Twitter. Video berdurasi 45 saat itu, memaparkan individu tersebut melakukan aksi mengghairahkan dalam bilik yang sama seperti kali pertama video itu tular pada Mac lalu.

video lucah aiman tino

Menafikan dia adalah lelaki dalam video berkenaan, Aiman menganggap kontroversi  yang berulang itu adalah dugaan dalam hidupnya. Tambahnya, isu penyebaran video tidak senonoh melibatkan artis sudah banyak kali berlaku dan mungkin salah satu taktik pihak tertentu mengenakan artis dan pada masa yang sama mengaut keuntungan.

Bagi saya ini dugaan dalam hidup dan perkara sudah berlaku. Lagipun, ini cerita lama dan orang sudah lali. Bukan saya seorang yang kena, ada ramai lagi artis kena perkara sama. Boleh jadi ini adalah ‘scam’ yang mana ada kumpulan tertentu sengaja nak mengenakan artis.

aiman tino

Apabila terjadi sekali lagi pada saya, pemikiran orang kita pun tetap sama. Mereka pun tahu sejauh mana kebenarannya.

Pada masa yang sama, Aiman menafikan komputer riba miliknya yang dicuri selepas kereta Perodua Myvi miliknya dipecahkan di Kampung Melayu Subang, Selangor pada 5 September lalu mengandungi video lucah itu seperti yang didakwa.

aiman tinoAiman nekad untuk mencari dalang sebenar di sebalik penyebaran video tersebut dan dia akan meneruskan semula laporan polis yang pernah dibuat sebelum ini.

Sumber Berita : Harian Metro & Forum CARI

 
Written by Bella | December 31st, 2019

Selepas tujuh tahun mengendalikan rancangan MeleTop, Neelofa membuat pengumuman mengejutkan bahawa dia tidak akan lagi mengacarakan program tersebut bermula tahun depan.

mira filzah meletop

Sejak itu, ramai yang tertanya siapa agaknya yang bakal menggantikan tempat Neelofa. Baru-baru ini, nama pelakon Mira Filzah disebut-sebut sebagai hos baru program berkenaan.

Bagaimanapun, Mira berkata sehingga kini dia masih belum menerima sebarang tawaran atau makluman daripada pihak yang terbabit seandainya dia bakal menjadi hos baru MeleTOP.

neelofa

Daripada pihak saya setakat ini belum ada apa-apa lagi. Kalau ada yang menyebut nama saya bakal menjadi hos baharu, ia satu perkembangan yang baik, mungkin orang nampak kemampuan saya.

Bukan senang untuk sesiapa sahaja hos baharu seperti saya untuk mengambil alih rancangan itu. Program itu sendiri pun sudah ada satu jenama dan ‘chemistry’ yang sangat kuat.

mira filzah kahwin

Tetapi, kalau tiba-tiba nama saya berbangkit, maknanya orang nampak potensi saya. Cuma, buat masa sekarang belum ada apa-apa lagi.

Terdahulu, Mira pernah diundang menjadi pengacara jemputan rancangan MeleTOP. Rata-rata netizen memuji gaya pengacarannya dan tidak dinafikan memikat hati penonton. Apa komen anda, sesuai ke Mira ganti tempat Neelofa?

Sumber Berita : Astro Awani

Written by Bella | December 31st, 2019

Biarlah dikecam dan dihimpit pelbagai kontroversi, Da’i Farhan dan isterinya, Noorainul Naqim Mohd Radzi atau Dr Erin tetap melayari bahtera rumah tangga dengan bahagianya. Pasangan ini nampaknya semakin terbuka berkongsi kisah mereka suami isteri termasuklah saat romantik bersama.

rakan baik bekas isteri saman da'i farhan

Baru-baru ini, Farhan meluahkan rasa gembira kerana isterinya berkebolehan dalam menggayakan dan menggunting rambutnya. Menyarankan Erin untuk membuka salon khas untuk wanita Muslimah.

da'i farhan

Cadangan Farhan itu mendapat respon positif daripada isterinya yang sudah bersedia untuk menurunkan ilmu dandanan rambut kepada sesiapa sahaja yang berminat.

da'i farhan

Terdahulu, ramai yang tidak berpuas hati dengan tindakan Farhan yang berkahwin semasa sedang mengerjakan umrah, sedangkan isterinya terdahulu sedang sarat hamil anak kedua mereka. Gara-gara kontroversi tersebut, ia sedikit sebanyak memberikan tanggapan negatif terhadap golongan pendakwah sehingga ada yang melabelkan mereka penunggang agama dan macam-macam lagi.

Written by Bella | December 31st, 2019

Hati semakin berbunga dipenuhi rasa cinta dan bahagia, aksi mesra pasangan Janna Nick dan Dini Schatzman sering mencuri tumpuan ramai. Setiap muat naik di akaun Instagram memang ‘bersemut’ habis, terserlah kehangatan cinta yang membara.

janna nick dini schatzmann

Umum mengetahui, Janna sebelum ini sinonim dengan karakter ala-ala ‘tomboy’ dan fesyennya juga lebih kepada kasual dan ‘sempoi’, serta gemar melakukan aktiviti lasak.

Namun, sejak akhir-akhr ini, ramai juga yang perasan penampilan Janna tidak seperti dulu lagi. Malah, Janna sendiri mengakui dia sudah banyak berubah sejak bercinta dengan Dini.

View this post on Instagram

TO MANY MORE “I LOVE YOU” Thanks 2019 ! Tahun yang paling banyak ubah aku…yes I’ve changed a lot!Sekasar-kasar , sejantan-jantan perempuan 😂 dah more feminine, manja teruk…tapi dengan @dinischatzmann je lah… dengan orang lain aku masih jantan 😂 ( GELAK MASIH KUAT😂) Dia lah orang yang paling banyak tolerate, paling banyak sabar, paling lembut…paling positive.. DAN Yang paling “baby” … Untuk lelaki kat luar sana…jangan ingat perempuan kasar Tu x reti respect partner…kalau lembut layanan korang..maka lembut la dia😂 Tag GF/Wife yang dulu kasar/tomboy sekarang dah lembut ❤️ ( untuk yang nampak perubahan saya, Dan mungkin ada yang tak suka..bagi saya masa dan ruang untuk diri saya…)

A post shared by Janna Nick (@jannanick) on

Malah, lebih ‘sweet’ lagi apabila Janna turut menyifatkan Dini sebagai seorang lelaki yang sangat menghormati wanita dan melayannya dengan baik sekali sehingga dia boleh berubah menjadi wanita lemah lembut.

janna nick dini schatzmannFuh! Hebat betul penangan cinta Dini buat Janna. Kami doakan agar hubungan mereka kekal bahagia dan ada jodoh sehingga ke fasa seterusnya.