“Orang Dah Ludah, Takkan Nak Diam Lagi..” – Tidak Terkesan Dikecam Buka Tudung, Fathia Latiff Enggan Diam Diri ‘Dipijak’ Netizen

Hiburan

“Orang Dah Ludah, Takkan Nak Diam Lagi..” – Tidak Terkesan Dikecam Buka Tudung, Fathia Latiff Enggan Diam Diri ‘Dipijak’ Netizen

Baru-baru ini, media hiburan telah digemparkan dengan penampilan baru aktres sensasi, Fathia Latiff yang kembali tidak mengenakan hijab. Katanya, dia sudah menemui dirinya.

Menemui diri

Menurut pelakon ini, dia tidak mahu ambil pusing tentang kecaman dan kritikan yang dilontarkan oleh rakyat Malaysia terhadap penampilan barunya.

Advertisement

Saya sudah menemui diri, itu sahaja yang boleh saya jawab. Saya juga tak peduli apa orang nak kata.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fathia (@fatiyalatiff)

Pertahankan hak

Sebelum ini, Fathia telah tampil tidak bertudung di laman Instagram di awal tahum ini. Difahamkan, Fathia mula mengenakan hijab sekitar 2016 dan kemudiannya, membuka tudung sekitar 2019.

Bukan itu sahaja, ketika ditanya berkenaan isu perbalahan dirinya bersama netizen yang tular di media sosial, katanya, dia tidak mahu berdiam diri apabila dikecam dan diserang oleh pengguna media sosial.

Bila orang maki, takkan saya nak diam? Saya ada perasaan dan sabar saya juga hadnya. Saya bagi contoh, kalau orang cucuk pisau, takkan kita nak biar sahaja?

Orang sudah cucuk, maki dan ludah takkan nak diam lagi? Jadi, makilah balik. Kenapa saya nak duduk diam apabila netizen berlawan dengan saya?

Saya perlu pertahankan hak saya. Saya rasa patut ada undang-undang dan mereka yang bercakap sesuka hati itu patut disaman.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fathia (@fatiyalatiff)

Selain itu, kami kongsikan juga artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

fathia
2 months ago

(VIDEO) "Jangan Sampai Aku Keluar Agama Sebab Korang, Aku Tak Berdosa" - Fathia Latiff Tak Maafkan Sesiapa Yang Suka Kecam Dirinya

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...