Noor Nabila Padam Habis Foto Suami, Tapi Instagram Engku Emran Lain Pula Yang Ditemui?

Hiburan

Noor Nabila Padam Habis Foto Suami, Tapi Instagram Engku Emran Lain Pula Yang Ditemui?

Kecoh media hiburan sejak hujung minggu lalu apabila timbul spekulasi mengenai rumah tangga kakak kepada selebriti terkenal Noor Neelofa, Noor Nabila yang didakwa sedang mengalami masalah.

Ini berikutan hasil carian netizen yang mengatakan bahawa Nabila sudah memadam kesemua foto bersama suaminya, Engku Emran di Instagram.

Advertisement

Hanya foto dirinya bersama anak lelaki, Jebat Jayden yang ada di media sosial itu sejak dari Hari Raya Puasa hingga Raya Korban baru-baru ini.

Namun, hasil carian di akaun Instagram Engku Emran pula menunjukkan sebaliknya.

Kali terakhir Engku Emran memuat naik foto mereka berdua ketika hari ulang tahun perkahwinan mereka pada bulan Mac yang lalu.

Sehingga artikel ini ditulis, status rumah tangga mereka masih menjadi tanya apabila kedua-duanya hanya mendiamkan diri.

Terdahulu, Noor Nabila pernah diajukan soalan yang sama mengenai kehidupan peribadinya itu namun dia menafikan dakwaan buruk serta memaklumkan bahawa dia dan Engku Emran masih berada dalam keadaan harmoni.

Ujar Nabila, dia memilih untuk menjaga privasi perkahwinan mereka daripada tatapan umum dan bukannya bermaksud rumah tangganya retak menanti belah.

Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 19 Mac 2021 dan merupakan kali kedua buat Noor Nabila dan kali ketiga buat Engku Emran.

4 bulan lalu

Padam Gambar Nikah & Foto Bersama Engku Emran, Status Rumah Tangga Noor Nabila Jadi Tanda Tanya

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. lopes

    August 2, 2022 at 11:19 am

    kali ketiga untuk nabila jgk khennn

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...