Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ning Baizura Dan Mizz Nina Buat Persembahan Sempena Arthur’s Day

Masihkah anda ingat tentang entri Mizz Nina tidak prihatin, terlibat dengan konsert sempena Arthur’s Day? Ingatkan tak adalah lagi artis beragama Islam  yang akan terlibat dengan perkara yang serupa tahun ini. Tup-tup poster di bawah menunjukkan Ning Baizura dan Mizz Nina bakal membuat persembahan sempena perayaan sambutan syarikat arak Guiness ini.
mizz nina ning

Sedikit wikipedia untuk anda yang tidak tahu mengenai sambutan Arthur’s Day:-

Arthur’s Day refers to a series of music events which were first organised in 2009 to celebrate the 250th anniversary of the Guinness brewing company by its owner Diageo plc, using Freud Communications as public relations co-ordinators

Advertisement

Kalau artis bukan Islam yang buat persembahan memang lantak dioranglah kan. Rasanya isu ini agak sensitif lagi-lagi kerana ianya berkaitan dengan arak. Masih sempat lagi rasanya untuk Ning Baizura dan Mizz Nina membatalkan persembahan ini supaya tidak dipandang serong oleh peminat mereka. Tak ke gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

102 Comments

  1. Anonymous

    September 11, 2012 at 2:28 pm

    ada gak yang bebal kata dorang ni cari rezki halal.sbb tak jual diri. dah sah sah lah haram. mmg org yg ckp tu xda akal.baik sedekah kat kucing aku heh!dh nama pun tajaan dari arak. bangang nak mampuih!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top