September 9th, 2012

Masihkah anda ingat tentang entri Mizz Nina tidak prihatin, terlibat dengan konsert sempena Arthur’s Day? Ingatkan tak adalah lagi artis beragama Islam  yang akan terlibat dengan perkara yang serupa tahun ini. Tup-tup poster di bawah menunjukkan Ning Baizura dan Mizz Nina bakal membuat persembahan sempena perayaan sambutan syarikat arak Guiness ini.
mizz nina ning

Sedikit wikipedia untuk anda yang tidak tahu mengenai sambutan Arthur’s Day:-

Arthur’s Day refers to a series of music events which were first organised in 2009 to celebrate the 250th anniversary of the Guinness brewing company by its owner Diageo plc, using Freud Communications as public relations co-ordinators

Kalau artis bukan Islam yang buat persembahan memang lantak dioranglah kan. Rasanya isu ini agak sensitif lagi-lagi kerana ianya berkaitan dengan arak. Masih sempat lagi rasanya untuk Ning Baizura dan Mizz Nina membatalkan persembahan ini supaya tidak dipandang serong oleh peminat mereka. Tak ke gitu?


102 responses to “Ning Baizura Dan Mizz Nina Buat Persembahan Sempena Arthur’s Day”

  1. Anonymous says:

    ada gak yang bebal kata dorang ni cari rezki halal.sbb tak jual diri. dah sah sah lah haram. mmg org yg ckp tu xda akal.baik sedekah kat kucing aku heh!dh nama pun tajaan dari arak. bangang nak mampuih!

Loading...